To je to što me zanima!

Kosor: Nastavljamo gradnju Pelješkog mosta već u rujnu

Razriješili smo sva pitanja vezana uz Pelješki most i Vladino je stajalište da ga treba graditi, rekla je premijerka Jadranka Kosor za vrijeme posjete Metkoviću
Vidi originalni članak

Otvarajući radove na nasipu uz Neretvu u Metkoviću, premijerka Jadranka Kosor najavila je da će se već za nekoliko tjedana nastaviti i gradnja kontroverznog Pelješkog mosta.

- Razriješili smo sva pitanja vezana uz Pelješki most i Vladino je stajalište da ga treba graditi. Mi smo konačno zatvorili financijsku konstrukciju i sigurna sam da će u rujnu radovi biti nastavljeni. To je ključno opredjeljenje Vlade za razliku od SDP-a koji najavljuje, ako dođe u priliku, da bi zaustavio radove jer smatraju da taj most nije potreban. Mi mislimo da jest - naglasila je Kosor.

Premijerka Kosor je u Metkoviću, gdje je označila početak gradnje sustava obrane od poplava na desnoj obali Neretve, dočekana više nego srdačno.

Metkovci su još pod dojmom prošle zime kada su u više navrata bili pod vodom, a nasip dug 9 kilometara, koji stoji 28,5 milijuna kuna, od listopada 2014., kada je planiran završetak, značit će im miran san.

- Hrvatska vlada nikad nije imala premijerku koja ima snagu, viziju i budućnost i koja je rekla: "Mi ćemo ovo odraditi bez građevinske dozvole jer nećemo dopustiti da nam se ljudi tope". Već 41 godinu spominje se ovaj nasip, a onda je došla naša princeza, naša kraljica i tada je Metkoviću sve procvjetalo. Vjerujte, da Jadranka Kosor ne sjedi na Markovu trgu, mi bismo nasip čekali još 140 godina! - rekao je metkovski gradonačelnik Stipe Gabrić Jambo.

Naime, umjesto građevinske dozvole poslužila je odluka hrvatske Vlade iz prosinca prošle godine kada se ocijenilo da je stanovništvo uz Neretvu u neposrednoj opasnosti.

Na istom su se mjestu u Metkoviću tako našli i Željko Žderić, direktor Konstruktora, izvođača radova, kojemu u listopadu počinje suđenje zbog malverzacija u pretvorbi i ministar pravosuđa Bošnjaković, zajedno s Bačićem i Popijačem. Naime, premijerka je u petak u Metkoviću označila početak radova na zgradi Općinskog suda.

Komentirala je i najnovije nesuglasice s predsjednikom Josipovićem zbog imenovanja veleposlanika.

- Predsjednik je 7. lipnja stavio popis na stranice svoga ureda što znači da ga je primio i da će početi konzultacije. Tada nije smatrao da je nevaljao, a malo je čudno da nakon šest tjedana smatra da procedura nije bila u redu i da je ministar pogriješio. U svakom slučaju predložit ću da se sljedeći tjedan sastanemo i da idemo od jednog do drugog imena i razgovaramo. Za Vladu je neprihvatljivo ovo što traže iz SDP-a, pa nijedan oporbeni šef ne može tražiti da Vlada prestane raditi samo zbog njihovih ambicija - poručila je Kosor. Na sastanku će biti i ministar Jandroković, čiju je smjenu zatražio predsjednik Josipović.

Idi na 24sata

Komentari 100

  • Prva Proleterska_1 22.08.2011.

    Evo , da su u SDP pametni i realni, potpuno mirno bi mogli kazati pućanstvu, da oni niti slućajno ne žele sudjelovati u kampaniji, jer nisu zainteresirani za dobivanje vlasti u bankrotiranoj državi. Ako netko misli , da bi bilo ipak pametno , da SDP preuzme vlast , neka glasa za SDP, al mi se mu zahvaljivati niti slućajno nećemo. Neka KDZ-e vodi državu i dalje, do samoga kraja-bankrota, da i oni onda nestanu zauvijek sa politićke scene RH. Zašto uopće parirati KDZ-eju. Neka oni pariraju samima sebi, kao što to uspješno sa potporom pola miljuna bojovnika rade već 20 godina. Al svemu dođe kraj. Treba ih samo pustiti, da se i sami dokrajće. Realisti znaju , da je za državu već odavno kasno !

  • Prva Proleterska_1 22.08.2011.

    Moram vam objasniti relaciju Država - AC u EU, Nikakva prelivanja fin. sredstva iz buđeta i pokrivanje gubitaka ili "sofinansiranje " AC nije dozvoljeno. HAC mora biti D.D. i naplaćivati takve putarine , da godinu završi sa 0 - nulom ili dobitkom. Kako se to ostvaruje ? Broj km AC podijeljeno sa brojem koristnika u celoj godini izbaci cijenu putarine za prijeđeni 1 km . Odma da se razumijemo, da AC prema Dalmaciji ne pokriva samu sebe, jer za postaviti normalnu cjenu na toj dionici, bi trebao biti intenzitet prometa barem 4 mjeseca, kao što je u avgustu. Realnu cijenu za prijeđeni 1km predstavljat će takva svota, da če se na toj relaciji morati podići cjene najmanje za duplo , ako ne i više, što avtomatski donosi smanjenje domaćega osobnoga prometa na toj relaciji i posljedićno opet povećanje za taj manjak. Svi oni koji misle , da će HAC dofinansirati turistićna privreda su gledajući EU propise , ekonomski nepismeni.Svaki novi km AC stvara zaduživanje , koje ne da je ekonomski neisplatljivo, nego je ekonomsko samoubistvo. Svi dodeljeni krediti i odplaćivanje kamata past će na HAC D.D. koje će imati prihod samo iz naplaćene putarine i absolutno ništa drugo.A vi bi sada k tome dodali još 1 miljardu kredita, za nešto što neće nitko koristiti , jer će biti za ovaj standard preskupo, osim za kamione , radi zadržavanja na BIH carini. Dokle ? Do ulaska BIH u EU. Onda će to biti spomenik kradezeju, kao što je i Obrovac od pola miljarde spomenik sileđijama i gluposti osionih politićara , koje slućajno politika izbaci u prvi plan. Pa da , mora se pridobiti pućanstvo Peljesca i Dalmacije, jer su izbori pred vratima , pa kolko košta da košta, a i taj iznos je neodrživo privlaćana provizija od 10 %.

  • markica_pićula 21.08.2011.

    Jadranka spoji cjelu državu pa nek komunjare pocrkaju od zavisti

Komentiraj...
Vidi sve komentare