To je to što me zanima!

Nakon kontroverzne reklame, prihodi Nikea skočili 10 posto

Pojavljivanje Kaepernicka, koji je svojedobno kleknuo za vrijeme sviranja nacionalne himne uoči utakmice prosvjedujući tako protiv rasizma, izazvalo jeu SAD-u pozive mnogih na bojkot Nikea
Vidi originalni članak

Nike je u proteklom tromjesečju zabilježio prihode od 9,9 milijardi dolara, gotovo 10 posto veće nego u istom lanjskom razdoblju, a kontroverzna marketinška kampanja s Colinom Kaepernickom potaknula je snažan rast prodaje.

Prema poslovnom izvješću, objavljenom u srijedu, dobit najvećeg svjetskog proizvođača sportske opreme, porasla je u proteklom tromjesečju, do kraja kolovoza, za 15 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje i dosegnula 1,09 milijardi dolara.

VIDEO Trump: Nike ubijaju bojkotom! Realnost: Reklama Nikea je hit

Rast prihoda i dobiti Nikea ponajviše se zahvaljuje povećanoj prodaji na njegovim najvećim tržištima.

Tako su prihodi na sjevernoameričkom tržištu, najvećem Nikeovom tržištu koje čini oko 40 posto prodaje, u proteklom tromjesečju porasli za 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Prodaja Nikea u Kini porasla je istodobno za 24 posto, a u zapadnoj Europi, Africi i na Bliskom istoku za 11 posto.

Izvršni direktor tvrtke Mark Parker kazao je u razgovoru s analitičarima kako prve analize pokazuju da je kontroverzna marketinška kampanja, koja uključuje igrača američkog nogometa Colina Kaepernicka, pozitivno utjecala na prodaju Nikeovih proizvoda.

Pojavljivanje Kaepernicka, koji je svojedobno kleknuo za vrijeme sviranja nacionalne himne uoči utakmice prosvjedujući tako protiv rasizma, izazvalo je nedavno u SAD-u pozive mnogih na bojkot Nikeovih proizvoda.

TOTALNO LUDILO Amerikanci pale tenisice zbog igrača koji je klečao na himnu

No, prvi rezultati nakon objave tog spota pokazuju da je prodaja Nikea porasla.

Parker je kazao da se kompanija osjeća „vrlo dobro i vrlo je ponosna” na tu marketinšku kampanju, koja je, kaže, prilično snažno odjeknula među kupcima kako u SAD-u, tako i širom svijeta i izazvala 'rekordni' angažman.

"Kao i mnoge kampanje, pokrenula je rast u u prometu i angažmanu, kako društveno, tako i komercijalno”, kazao je Mark Parker.

Idi na 24sata

Komentari 24

  • b0b0 26.09.2018.

    Ono što je najzanimljivije u svemu je da su odjednom radi ove reklame tzv. "progresivci" postali veliki fanovi Nike-a i dižu im profit i reklamiraju ih a prije svega par godina su ih napadali da su đubrad radi iskorištanja radnika iz trećeg svijeta i "sweatshopova" :D Nike je skužio kako jednostavno pridobiti progresivce na svoju stranu, trebaš samo staviti lika koji se navodno bori za prava crnaca.

  • Karamazov 26.09.2018.

    Svatko tko ima barem malo ljudskost u sebi ce bojkotirat nike, ono sto rade ljudima po zemljama treceg svijeta ne radi se ni stoki u tim zemljama... Ne kazem da su drugi brandovi posteni, ali za nike se zna i postoje cinjenice da su dno dna

Komentiraj...
Vidi sve komentare