To je to što me zanima!

Nevjerojatno smo brzo prešli iz žig-biljeg moda na digitalni...

Predsjednik uprave Addiko banke Mario Žižek kaže kako je kriza donijela nevjerojatne promjene, one dobre, za koje su mislili da su nemoguće. Tako se i moratorij na kredit sad može zatražiti iz naslonjača
Vidi originalni članak

Pandemija novog korona virusa sve nas je iznenadila i primorala da se brzo i kolektivno prilagodimo na poslovnoj i osobnoj razini, ali i da se solidariziramo. Bankarski sektor je možda i iznenađujuće brzo, u samo nekoliko tjedana, potpuno promijenio uobičajeni način poslovanja te ga prilagodio novim uvjetima. Banke su među prvima priskočile u pomoć zdravstvenom sustavu (pa i zdravstvenim djelatnicima u slučaju Addiko banke), a žurno su reagirale i na potrebu za moratorijima na kredite, istovremeno vodeći maksimalnu brigu o zaštiti i sigurnosti klijenata, ali i svojih zaposlenika.

Govori nam to predsjednik uprave Addiko banke Mario Žižek koji se uključio u kampanju Styria Media Group 'Budite heroji koje Hrvatska treba'. U njoj razgovaramo s čelnicima gospodarstva te financijskog sektora o tome što svi možemo učiniti kako bi što bezbolnije prošli krizu, potaknuli brze i sveobuhvatne reforme radi očuvanja svakog radnog mjesta.

Žižek kaže da je korona kriza donijela strahovitu digitalizaciju koja je olakšala mnoge poslove.

- Prebacivanje sa standardnog birokratskog sustava žig-potpis-biljeg na digitalni, dogodilo se nevjerojatno brzo i u sektorima za koje smo mislili da su nemoguće takve promjene. Addiko banka je već duže vrijeme predvodnik digitalizacije u bankarskom sektoru u Hrvatskoj. U svojoj strategiji već odavno ima zacrtan put moderne i digitalne banke pa se okrenula digitalnoj transformaciji svog poslovanja. Zato se i lakše prilagodila uvjetima koji su nastupili zbog pandemije - govori naš sugovornik.

Nastavlja da se sada pokazalo važnim, možda više nego ikad prije, ulaganje u digitalnu transformaciju na svim razinama. Dodaje da je tako njihova potpuno virtualna poslovnica (virtualnaposlovnica.addiko.hr) u jeku pandemije proslavila svoj prvi rođendan.

- U njoj je moguće postati klijent banke bez dolaska u poslovnicu te potpuno digitalizirano zatražiti kredit, od zahtjeva do odobrenja, također bez potrebe odlaska u fizičku poslovnicu. Na to se nadovezuju moderne usluge koje su dodatno prilagođene aktualnim potrebama. Maksimalno je omogućeno i olakšano korištenje svih klijentima dostupnih digitalnih kanala (poput Addiko Mobile mobilnog bankarstva ili Addiko EBank internetskog bankarstva), a sve kako bi ih se zaštitilo te omogućilo da odrade što je više moguće iz udobnosti i sigurnosti vlastitog doma - kaže Žižek. Ono što je mnogima važno, sada se i iz vlastitog doma može proći procedura vezana za zahtjev za aktivaciju moratorija na kredit. Ističe da se tu pokazalo važnim pokazati solidarnost s klijentima i individualni pristup.

- Veliki broj klijenata Addiko banke mali su i srednji poduzetnici, mnogi od njih jako su pogođeni trenutnom situacijom, pa i potpunim zaustavljanjem njihovog poslovanja. Banka im izlazi u susret, aktivno se radi i na prilagođavanju proizvoda i usluga kako bi se svakodnevni život i poslovanje nastavili odvijati što jednostavnije te kako bi klijenti zadržali izgrađeno povjerenje u svog financijskog partnera - nastavlja naš sugovornik dodajući da će i ova kriza proći, a da su poslovni i financijski sektor neodvojivi te da je svima u interesu da su i banke stabilne kako bi mogle podržavati razvoj i kontinuitet poslovanja.

Kaže da je bankama je važno i da pokreću poslovni sektor jer je i njima u interesu da klijenti mogu poslovati i na kraju vraćati kredite. Ističe da će banke zato biti ključne u gospodarskom oporavku, za početak kroz uvedene moratorije, a kasnije kroz podršku i investicije.
- Važnu ulogu u svemu tome imat će komunikacija i mediji kao spona između sektora i javnosti, netko tko može prenijeti poruku banaka, predstaviti prednosti pojedinih usluga ili potaknuti nove trendove u bankarstvu. Oglašavanje u medijima može utjecati na osnaživanje i drugih domaćih tvrtki i poduzetnika. Svi oni koji zapošljavaju i proizvode domaće, uz kvalitetan prostor u medijima, mogu predstaviti svoje prednosti potrošačima koji će onda odgovorno i solidarno trošiti svoj novac na domaće proizvode i usluge. To je zapravo jednostavan proces koji nesumnjivo može pokrenuti gospodarski kotač u našoj zemlji. Zato će  tvrtke i banke zasigurno nastaviti ulagati u medije i oglašavanje kako bi komunicirale sa svojim potrošačima, zadržale povjerenje svojih klijenata ili stekle nove. U Addiko banci smo ponosni na dugu i kvalitetnu suradnju s hrvatskim medijima te ćemo je nastaviti njegovati kako bismo zajedno prevladali ova izazovna vremena - izjavio je Žižek.
Idi na 24sata

Komentari 4

  • maxim m 09.05.2020.

    nemorem vam opisat kako se lipo osićam odkad san prija 3godine...stera banke u tri...

  • norris 09.05.2020.

    Ovo se sigurno slučajno i tako brzo desilo. Sve je plan, ulazimo u digitalno doba. Nemojte se čuditi kad kroz neko vrijeme dodje digitalna valuta i kad se ukine novcanica. Sigurno će biti slučajno 😂

  • mare mare mare 09.05.2020.

    Jedino mi je zbog digitalizacije svega drago.

Komentiraj...
Vidi sve komentare