Obavijesti

News

Komentari 4

Nevjerojatno smo brzo prešli iz žig-biljeg moda na digitalni...

Nevjerojatno smo brzo prešli iz žig-biljeg moda na digitalni...
1

Predsjednik uprave Addiko banke Mario Žižek kaže kako je kriza donijela nevjerojatne promjene, one dobre, za koje su mislili da su nemoguće. Tako se i moratorij na kredit sad može zatražiti iz naslonjača

Pandemija novog korona virusa sve nas je iznenadila i primorala da se brzo i kolektivno prilagodimo na poslovnoj i osobnoj razini, ali i da se solidariziramo. Bankarski sektor je možda i iznenađujuće brzo, u samo nekoliko tjedana, potpuno promijenio uobičajeni način poslovanja te ga prilagodio novim uvjetima. Banke su među prvima priskočile u pomoć zdravstvenom sustavu (pa i zdravstvenim djelatnicima u slučaju Addiko banke), a žurno su reagirale i na potrebu za moratorijima na kredite, istovremeno vodeći maksimalnu brigu o zaštiti i sigurnosti klijenata, ali i svojih zaposlenika.

Govori nam to predsjednik uprave Addiko banke Mario Žižek koji se uključio u kampanju Styria Media Group 'Budite heroji koje Hrvatska treba'. U njoj razgovaramo s čelnicima gospodarstva te financijskog sektora o tome što svi možemo učiniti kako bi što bezbolnije prošli krizu, potaknuli brze i sveobuhvatne reforme radi očuvanja svakog radnog mjesta.

Žižek kaže da je korona kriza donijela strahovitu digitalizaciju koja je olakšala mnoge poslove.

- Prebacivanje sa standardnog birokratskog sustava žig-potpis-biljeg na digitalni, dogodilo se nevjerojatno brzo i u sektorima za koje smo mislili da su nemoguće takve promjene. Addiko banka je već duže vrijeme predvodnik digitalizacije u bankarskom sektoru u Hrvatskoj. U svojoj strategiji već odavno ima zacrtan put moderne i digitalne banke pa se okrenula digitalnoj transformaciji svog poslovanja. Zato se i lakše prilagodila uvjetima koji su nastupili zbog pandemije - govori naš sugovornik.

Nastavlja da se sada pokazalo važnim, možda više nego ikad prije, ulaganje u digitalnu transformaciju na svim razinama. Dodaje da je tako njihova potpuno virtualna poslovnica (virtualnaposlovnica.addiko.hr) u jeku pandemije proslavila svoj prvi rođendan.

- U njoj je moguće postati klijent banke bez dolaska u poslovnicu te potpuno digitalizirano zatražiti kredit, od zahtjeva do odobrenja, također bez potrebe odlaska u fizičku poslovnicu. Na to se nadovezuju moderne usluge koje su dodatno prilagođene aktualnim potrebama. Maksimalno je omogućeno i olakšano korištenje svih klijentima dostupnih digitalnih kanala (poput Addiko Mobile mobilnog bankarstva ili Addiko EBank internetskog bankarstva), a sve kako bi ih se zaštitilo te omogućilo da odrade što je više moguće iz udobnosti i sigurnosti vlastitog doma - kaže Žižek. Ono što je mnogima važno, sada se i iz vlastitog doma može proći procedura vezana za zahtjev za aktivaciju moratorija na kredit. Ističe da se tu pokazalo važnim pokazati solidarnost s klijentima i individualni pristup.

- Veliki broj klijenata Addiko banke mali su i srednji poduzetnici, mnogi od njih jako su pogođeni trenutnom situacijom, pa i potpunim zaustavljanjem njihovog poslovanja. Banka im izlazi u susret, aktivno se radi i na prilagođavanju proizvoda i usluga kako bi se svakodnevni život i poslovanje nastavili odvijati što jednostavnije te kako bi klijenti zadržali izgrađeno povjerenje u svog financijskog partnera - nastavlja naš sugovornik dodajući da će i ova kriza proći, a da su poslovni i financijski sektor neodvojivi te da je svima u interesu da su i banke stabilne kako bi mogle podržavati razvoj i kontinuitet poslovanja.

Kaže da je bankama je važno i da pokreću poslovni sektor jer je i njima u interesu da klijenti mogu poslovati i na kraju vraćati kredite. Ističe da će banke zato biti ključne u gospodarskom oporavku, za početak kroz uvedene moratorije, a kasnije kroz podršku i investicije.
- Važnu ulogu u svemu tome imat će komunikacija i mediji kao spona između sektora i javnosti, netko tko može prenijeti poruku banaka, predstaviti prednosti pojedinih usluga ili potaknuti nove trendove u bankarstvu. Oglašavanje u medijima može utjecati na osnaživanje i drugih domaćih tvrtki i poduzetnika. Svi oni koji zapošljavaju i proizvode domaće, uz kvalitetan prostor u medijima, mogu predstaviti svoje prednosti potrošačima koji će onda odgovorno i solidarno trošiti svoj novac na domaće proizvode i usluge. To je zapravo jednostavan proces koji nesumnjivo može pokrenuti gospodarski kotač u našoj zemlji. Zato će  tvrtke i banke zasigurno nastaviti ulagati u medije i oglašavanje kako bi komunicirale sa svojim potrošačima, zadržale povjerenje svojih klijenata ili stekle nove. U Addiko banci smo ponosni na dugu i kvalitetnu suradnju s hrvatskim medijima te ćemo je nastaviti njegovati kako bismo zajedno prevladali ova izazovna vremena - izjavio je Žižek.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
Pravilnik za muljaže: Umjesto da postroži kontrolu, ministrica zdravstva je dodatno smanjuje!
KUPNJA UREĐAJA

Pravilnik za muljaže: Umjesto da postroži kontrolu, ministrica zdravstva je dodatno smanjuje!

Ravnatelji bolnica neće morati tražiti suglasnost za kupnju medicinskog uređaja do milijun eura. Da je taj pravilnik bio na snazi, ministar Vili Beroš ne bi bio uhićen. "To je teški apsurd, dopuštaju još veće manipulacije!"
VIDEO Tuča prekrila Dubrovnik: 'Pred gradom je bila i pijavica. A na Stradunu je 30 cm leda!'
NEVJEROJATNI PRIZORI

VIDEO Tuča prekrila Dubrovnik: 'Pred gradom je bila i pijavica. A na Stradunu je 30 cm leda!'

DUBROVNIK Žestoka tuča zasula je u srijedu nešto prije podneva dubrovačko područje. Kako su nam javili čitatelji 24sata, stari grad se potpuno zabijelio od leda. Ljudi doslovno kližu ne bi li prošli Stradunom. S obzirom na to da se sav led slijeva niz oluke na ulicu, negdje su nanosi visoki i do 30 centimetara. Ljudi pokušavaju otkopati svoje lokale, a pred gradom se na moru pojavila i pijavica.