To je to što me zanima!

Njuškalo ima nešto novo – kupi i prodaj uz PayProtect!

Vodeći hrvatski marketplace napravio je novi iskorak u unaprijeđenju online trgovanja, stavivši sigurnost svojih kupaca i prodavača na prvo mjesto.
Vidi originalni članak

Njuškalova nova usluga PayProtect jedinstven je digitalni proizvod nove generacije koji osigurava “putovanje” predmeta do kupca s jedne, i novca do prodavača s druge strane. Online trgovanje, tako, nikad nije bilo jednostavnije i sigurnije.

Klikom na “Pošalji ponudu” kupac može iskazati namjeru da predmet kupi po naznačenoj cijeni ili predložiti svoj iznos, a prodavač ju može prihvatiti ili odbiti. Jednom kad prihvati, pokreće PayProtect sustav sigurne kupnje, koji uključuje i dostavu od vrata do vrata.

Dok je kupcu putem PayProtecta osiguran povrat novca ako mu predmet ne stigne ili nije u opisanom stanju, prodavač je siguran da će za svoj prodatni predmet dobiti čim kupac potvrdi da mu je predmet stigao kakav je i oglašen. U međuvremenu – novac je na sigurnom, čuva ga PayProtect!

Njuškalo je tako jedini oglasnik na tržištu koji nudi uslugu sigurne kupnje čime se smjestio uz bok najvećim svjetskim online marketplace platformama. Na razvoju ovog digitalnog rješenja, u jeku internetskih prevara, lažnih stranica za plaćanje i sve naprednjih načina phishinga, odnosno varanja korisnika putem interneta, sudjelovalo je više developerskih timova, a od same ideje do realizacije proteklo je gotovo godinu dana.

– Naši su korisnici odlično prihvatili PayProtect, trenutno dostupan u kategorijama Mobiteli, Informatika, Literatura, Sport i Oprema, Audio Video Foto, Od Glave do Pete i Dječji svijet u kojima imamo više od 30 tisuća oglasa s aktiviranom novom uslugom, a ova brojka raste iz dana u dan.

Riječ je o zaista inovativnom i sigurnom sustavu plaćanja na domaćem tržištu, koji jedini daje jamstvo sigurne kupnje od i fizičkih osoba radi čega su se i oni skeptičniji po prvi put odlučili na trgovanje u online oglasniku – objasnio je Marijan Mihaldinec, Njuškalov director za marketpace, najavivši pritom daljnji razvoj usluge i veću dostupnost u Njuškalovim kategorijama.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare