To je to što me zanima!

Oni žele zdravim salamama i kobasicama do 2,3 milijardi kn

U PIK-u Vrbovec poslovnu filozofiju zaokrenuli prema proizvodima bez glutena, soje, pojačivača okusa i bojila, na čemu su radili pune tri godine
Vidi originalni članak

Nekad su proizvođači kreirali trendove, a danas ih kreiraju kupci. Najbolje to znaju u PIK-u Vrbovec, iz kojega ovih dana iznova potvrđuju reputaciju lidera u Hrvatskoj i regiji, ne samo kad je u pitanju proizvodnja "crvenog" mesa i mesnih prerađevina, koja iz godine u godinu raste dvoznamenkasto, nego i kad je posrijedi inovacija, piše Poslovni dnevnik.

Zdravi trendovi i sve osvješteniji potrošači više ne inzistiraju samo na kvaliteti i sljedivosti od polja do stola. Sve više čitaju deklaracije, pa su u PIK-u Vrbovec poslovnu filozofiju zaokrenuli prema proizvodima bez glutena, soje, pojačivača okusa i bojila, na čemu su, prema riječima predsjednika uprave Mate Štetića, radili pune tri godine.

Na prvi zalogaj ne osjeti se razlika. No u tome i jest poanta novoga poslovnog procesa - promjena cijelog asortimana PIK-ovih proizvoda, a da, što je još teže, okusi ostanu onakvi kakve potrošači vole i na kakve su navikli, kaže Štetić, uvjeren da će i ostali u regiji slijediti taj inovativni trend, koji se u svijetu već događa. Samo tako hrvatska mesna industrija može biti konkurentna sve većem uvozu, ali i u izvoznoj ofenzivi koja za Vrbovec znači povećanje proizvodnje, zaposlenosti i dodane vrijednosti proizvoda, još veća ulaganja u inovacije, nove tehnologije i marketing, i više zemalja na izvoznoj listi.

Više čitajte na Poslovnom dnevniku.

Idi na 24sata

Komentari 3

  • Pipi@ 16.06.2015.

    zaboravili ste napisati PLAČENI OGLAS

  • japanokinez 16.06.2015.

    Kemija.

  • 16.06.2015.

    gospodo, a kolicina vode i masti ostaje ista ili ce je biti jos vise?

Komentiraj...
Vidi sve komentare