To je to što me zanima!

Osječanin promijenio operatera pa mu oba slala uplatne račune

Nezadovoljni čitatelj iz Osijeka javio nam se da je promijenio operatera, ali da je i dalje nastavio dobivati račune. U kolovozu je prekinuo ugovor, a dobio je račun i za rujan...
Vidi originalni članak

Dobio sam račun od A1 za rujan 2019. iako sam u kolovozu prekinuo ugovor. Barem sam tako mislio, požalio nam se čitatelj iz Osijeka.

Odlučio je promijeniti operatera jer je dobio obavijest o poskupljenju usluge.

- Do kraja kolovoza mogao sam zbog poskupljenja prekinuti ugovor s A1 bez penala. Popunio sam Jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika o raskidu ugovora i poslao Iskonu, novom operateru. Rekli su mi da će oni dalje rješavati - dodao je.

Nisu pravilno javili

Naime, A1 je od 1. rujna mijenjao cijene, a mjesec dana ranije morali su o tome obavijestiti korisnike i ponuditi im raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid.

Prema dokumentaciji koju nam je Osječanin poslao, već 7. kolovoza je mailom iz Iskona dobio povratnu informaciju o usluzi koju je zatražio te im je poslao popunjene izjave. Iskon mu je 21. kolovoza priključio novu liniju pa je 23. kolovoza poslao mail tvrtki A1 tražeći upute o vraćanju njihove opreme. Odgovorili su mu 30. kolovoza, sedam dana kasnije, da će upute dobiti na kućnu adresu.

- Iz A1 su me zvali 31. kolovoza i pokušali nagovoriti da ostanem kod njih. Kako A1 nema infrastrukturu koju želim na lokaciji kamo se selim, rekao sam da ne želim ostati kod njih. Potvrdio sam prekid ugovora, na što je operaterka rekla da je to sve - rekao je čitatelj.

Upute o slanju opreme nisu mu stigle pa ju je 2. listopada poslao u A1 te im potvrdu o tome poslao mailom. Odgovorili su mu 6. listopada, a dan kasnije je stigao i račun za rujan, za uslugu koju nije koristio.

Iz službe za korisnike A1 odgovorili su mu da nema nepravilnosti u računu.

- Dana 21. kolovoza 2019. zaprimili smo zahtjev za prijenos usluga kod drugog operatera te smo prihvatili Jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika. Drugi operater nam je trebao dostaviti informaciju o izvršenom prijenosu, nakon čega mi možemo isključiti uslugu.

Nismo je dobili pa liniju ne možemo ugasiti. Možete zatražiti raskid ugovora, a napominjem da ćemo u slučaju raskida prije isteka ugovorne obveze obračunati penale - odgovorili su Osječaninu i napisali da se, ako nije zadovoljan odgovorom, može žaliti povjerenstvu.

- U postupku je pogriješio Iskon koji A1 nije obavijestio da je korisniku aktivirana usluga u njihovoj mreži bez prijenosa broja pa su mu ostale aktivne sve usluge - odgovorili su nam iz A1 i dodali da su ga pogreškom kontaktirali 31. kolovoza.

Poništili su ipak račune

No iz Iskona kažu da mu je A1 nakon tog razgovora trebao isključiti uslugu.

- Korisnik je u Iskonu odabrao internet bez fiksnog telefona na optičkoj liniji, a starom operateru, našom pogreškom, nismo poslali datum prijenosa linije. Korisnik je 31. kolovoza u razgovoru potvrdio raskid ugovora prijašnjem operateru pa su nakon toga trebali isključiti uslugu bez obzira na povratnu informaciju iz Iskona - odgovorili su nam iz Iskona.

No iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti rekli su da se još ugovor ne može raskinuti telefonom i dodali:

- Kako novi operater nije obavijestio A1 da korisnik neće aktivirati govornu uslugu, nisu znali da je korisniku realizirana usluga i ostao je aktivan i u A1.

Nakon našeg upita A1 je poništio sporne račune.

Idi na 24sata

Komentari 9

  • GeorgeCloun 22.11.2019.

    Samo pismeno ili još bolje mail, jer onda imate pisani trag, a i prigovor drugostupanjskom povjerenstvu u 99% slučajeva riješava problem. Ne žele oni da im inspekcija ili sud traži snimak razgovora kojeg moraju imati, tako da se i telefonski može sve riješiti, ali treba biti uporniji.

  • dajac 22.11.2019.

    Država je najveći krivac, ne štiti svoje građane i trebala bi ovakve ugasiti da više ne rade i nebi nitko više ovako radio

  • dajac 22.11.2019.

    Hahaha, nisi jedini, ja sam se godinu dana potez sa klošari a iz optime

Komentiraj...
Vidi sve komentare