To je to što me zanima!

Piloti Ethiopian Airlinesa su primijenili Boeingove procedure

Boeing je objavio smjernice za pilote oko gašenja automatskog sustava za sprečavanje gubitka uzgona uslijed smrtonosnog rušenja zrakoplova u Indoneziji prije manje od pet mjeseci
Vidi originalni članak

Piloti Boeinga 737 MAX Ethiopian Airlinesa koji se prošlog mjeseca srušio, prvotno su primijenili hitne procedure kompanije Boeing, no svejedno nisu uspjeli povratiti kontrolu nad zrakoplovom, objavio je Wall Street Journal (WSJ) u srijedu.

U rušenju aviona poginulo je 157 osoba te je dovelo do prizemljenja svih Boeinga 737 MAX u svijetu.

Boeing je objavio smjernice za pilote oko gašenja automatskog sustava za sprečavanje gubitka uzgona uslijed smrtonosnog rušenja zrakoplova u Indoneziji prije manje od pet mjeseci.

Izvještaj WSJ-a kaže kako su piloti prvotno ugasili automatski sustav nazvan MCAS, a koji je gurao nos aviona dolje nedugo nakon što su uzletjeli iz Adis Abebe.

Pilot su tada pokušali manualno stabilizirati zrakoplov, stoji u izvješću, no kasnije su odlučili ponovno uključiti sustav, vjerojatno jer manualnim upravljanjem nisu postigli željeni rezultat.

Ponovnim uključenjem sustava upravljanja upalio se i MCAS sustav i zrakoplov je još jednom krenuo prema tlu, navode novine.

Preliminarno izviješće etiopskih istražitelja nije još objavljeno.

Glasnogovornik ministarstva prometa Etiopije, Musie Yehyies je rekao kako nisu namjeravali izvješće objaviti u srijedu. Izvješće se očekuje, u skladu sa međunarodnim zakonom, u roku 30 dana od rušenja zrakoplova.

Boeing je u ponedjeljak rekao kako planira objaviti predloženi softverski paket dodataka u MCAS sustav u "narednim tjednima", prethodno su rekli kako će dostaviti zakrpe do prošlog tjedna.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • papajaoo7 04.04.2019.

    Na svom rc Zagiju sam probao flight stabilizator od 12 dolara i radi, skoro ga je nemoguće srušiti, a ovdje sustav vrijedan milijarde ne radi!

Komentiraj...
Vidi sve komentare