To je to što me zanima!

Poginuo na utrci: ‘Umrla nam je beba, a sad je otišao i Ivan’

Slutnja: Tatjana Knežević (30) molila je supruga Ivana (33) da u subotu ne ide na utrku u Županju. Ostala je sama s petero djece, a jedna kći (3) ima tumor na mozgu
Vidi originalni članak

Šiškovci, malo selo nedaleko od Babine Grede, zavijeni su u crno jer je poginuo Ivan Knežević (33), otac petero djece.

Tragedija je njegovu obitelj zadesila na 13. motosusretima u Županji za Dan grada Županje. U dijelu Strossmayerove ulice u subotu je trebala biti vožena utrka ubrzanja na stazi dugoj 402 metra. Prije službenog dijela utrke natjecatelji su vozili pripremnu vožnju. Prema pričanju nazočnih na utrci, nesretni Knežević je odvozio zadanu stazu, ali se nije zaustavio na cilju. Velikom je brzinom probio zaštitnu ogradu, nastavio dalje i tek potom pao s motocikla, koji je svom silinom probio obližnji zid na stadionu RNK Sladorana. Nesretni je Ivan podletio pod automobil koji je dolazio iz smjera Gradišta prema centru Županje. Hitna pomoć prevezla ga je u Opću županijsku bolnicu Vinkovci. Nisu ga uspjeli spasiti. Njegova supruga Tatjana (30), sva u suzama, još nije svjesna što se zaista dogodilo. Stalno grli svojih petero djece.

- Govorili smo mu da ne ide, osjećala sam da će se nešto dogoditi, a on mi je rekao da se ne brinem. Prije nego što je otišao, pravili smo planove za nedjelju, planirali smo s djecom otići na bazene i pripremiti se za odlazak na more. Pogodila nas je velika nesreća, a još se nismo oporavili niti od smrti naše najmlađe kćeri, koja je umrla prije dvije godine s tek četiri mjeseca. Najmlađa kći (3) teško je bolesna, ima tumor na mozgu. Ne znam kako će sve ovo završiti. Ivanovi roditelji su u velikoj tuzi, otišao je njihov sin jedinac. Njegovi otac i majka jako su teško primili tu strašnu vijest. Jedna od blizankinja (9) zatvori se u sobu, uzme očevu fotografiju i plače. Našem najstarijem sinu (13) već nedostaje otac. Ne znam kako ćemo ovo preživjeti – kroz plač je ispričala Tatjana.

Organizator susreta, Moto klub iz Županje, otkazao je natjecanje.

- Stalno netko dolazi na motoru izraziti nam sućut, ponuditi nam pomoć. Kad sam ih vidjela na motorima, prošli su me trnci. Čim čujem zvuk motora izlazim nadajući se da je to Ivan. Jer jedan dio mene mi govori da je to Ivan, ali nije on niti njegov motocikl - kaže kroz suze shrvana Tatjana Knežević.

Idi na 24sata

Komentari 248

  • slavić 25.08.2018.

    saućešče obitelji!A kao otac ne savjestan bio i zakazao!Djete bolesno on se provoditi htio!

  • kelab 24.08.2018.

    Tuzno, posve tuzno.

  • MarkoMaricic 20.08.2018.

    Ako ima netko da može ovo proslijediti Vladi RH bilo bi dobro, da se konačno smanji broj poginulih motociklista: Poštovana Vlado RH, Molimo Vas da ponovno razmotrite promjenu zakona koja bi omogućila vozačima s dozvolom B kategorije vožnju motocikala, tricikala i skutera kategorije A1, u cilju povećanja sigurnosti prometa i smanjenja zagađenja te usklađivanja s europskom legislativom. Slična rješenja su donijeli brojne europske zemlje. Vožnja A1 vozila (motocikli do 125 ccm, do 11 kW, tricikli do 15 kW) s B kategorijom vozačke dozvoljavaju mnoge zemlje čanice Europske Unije: Sigurnost – S maksimalnom brzinom od 45 km/h, skuteri i motocikli sa zapreminom od 49 ccm nisu sigurni u prometu, jer ne zadovoljavaju minimalnu sigurnosnu brzinu na bržim prometnicama i preko mostova. Znate li kako izgleda kad se vozite 45 km/h (po ravnom, na uzbrdicama 20 – 30 km/h) dok na prometnicama oko vas jure kamioni, autobusi i bijesni automobili sa 60 – 80 kmh, i to ako se drže propisa? A prestižu vas i ako možete pratiti promet, jer vaš dvotaktni skuter smrdi kao nekadašnji Wartburzi… Osobno, mene je strah voziti takav skuter. Cjenovno praktično izjednačeni 125 ccm skuteri imaju maksimalnu brzinu od 80- 100 km/h i mogu normalno pratiti promet. Ekologija – četverotaktni 125 ccm skuteri drastično manje zagađuju okoliš od dvotaktnih sa 49 “kubika”. Prema nekim mjerenjima, jedan dvotaktni skuter zagađuje okoliš kao i 500 skutera sa 125 ccm! Spasite mlade ljude, ginemo više nego 90-tih.

Komentiraj...
Vidi sve komentare