Analiza koju su predstavile Biljana Borzan i ravnateljica Hrvatske agencije za hranu Andrea Gross-Bošković predstavljena je u Kući Europe u Zagrebu te je pokazala kako je kod više od polovine ispitanih proizvoda utvrđena znatna razlika u kvaliteti. Ali i u cijeni. Naime, većina analiziranih proizvoda skuplja je u Hrvatskoj nego u Njemačku.
Kod ovih 6 proizvoda postoji značajna razlika u kvaliteti:
Wudy hrenovke od pilećeg i purećeg mesa na hrvatskom tržištu u rađene su od tzv. otkoštenog mesa koje se prema EU propisima ne označava kao meso. Njemački je proizvod napravljen sukladno pravilima, dakle, zaista je bio od purećeg i pilećeg mesa.
Hipp dječju hranu bio-riža i mrkva s puretinom - proizvod namijenjen hrvatskom tržištu sadrži značajno manji udio povrća i veći udio riže od njemačkog proizvoda. Proizvod na hrvatskom tržištu ne sadrži krumpir, već samo mrkvu i rižu te ima manje omega 3 masnih kiselina. Unatoč razlikama, proizvodi na oba tržišta stavljeni su pod istom šifrom artikla. Također, proizvod za hrvatsko tržište skuplji za više od 50 posto.
Ariel Vollwaschmittel - njemački proizvod koji za razliku od hrvatskog ima oznaku 'compact' ima znatno veću učinkovitost pranja pri nižoj temperaturi (40ºC), dok pri 60ºC razlika također postoji, ali je manja. Unatoč tome, deterdžent za njemačko tržište je oko 25 posto jeftiniji od onog na hrvatskom tržištu.
Značajne razlike pronađene su i kod Nutelle i Activia voćnog jogurta od jagode, a kod Haribo happy cola gumenih bombona, u njemačkom proizvodu je utvrđena znatno veća količina ukupnog šećera od deklarirane.