To je to što me zanima!

Rezervirala apartman na moru preko oglasa, a kad je stigla...

Samo napismeno: S iznajmljivačem ili agencijom dobro je komunicirati telefaksom ili elektroničkom poštom i čuvati sve pisane tragove o dogovoru
Vidi originalni članak

Prijateljica je preko oglasa rezervirala smještaj na moru. Na fotografijama u oglasu apartman je lijepo izgledao, no tamo se razočarala jer nije bilo kako su reklamirali. Što napraviti da se ne nađem u takvom problemu, pitala je čitateljica.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- U oglasu je pisalo da je apartman 10 metara do mora. To je istina, ali plaža je na drugom kraju mjesta, do koje se ide preko vrlo prometne ceste. Objavljene fotografije su bile iz drugog apartmana, a prijateljica je bila u polunamještenom. I korištenje klima-uređaja morala je dodatno platiti - opisala je čitateljica loše prijateljičino iskustvo.

Dogovoriti pismeno

Savjete o tome kako što bolje dogovoriti privatni smještaj tražili smo od Dunje Mak iz Osječkog savjetovališta za potrošače.

- Treba provjeriti ima li iznajmljivač rješenje nadležnog ureda. Sve dogovore s iznajmljivačem ili agencijom treba obavljati pismeno, najbolje elektroničkom poštom, a nikako samo usmeno. Pismeno treba dogovoriti i datum i vrijeme dolaska i odlaska, cijenu i sve dodatne naknade i naplate - rekla je Dunja Mak.

Dodala je da se pismeno treba informirati i o točnoj adresi smještaja i udaljenosti od mora.

Provjeriti na karti

- Preporučujem da se adresa provjeri na Googleovim kartama i Street Viewu - kako bi se vidio izgled kuće, udaljenost od mora i slično - dodala je Dunja.

No stvarno stanje katkad se može razlikovati od slike na StreetViewu, ali će se barem teže dogoditi da je apartman koji je deset metara od mora, zapravo toliko udaljen od luke u kojoj se ne može kupati. Na karti se može provjeriti i položaj kuće jer iznajmljivači mogu na primjer prešutjeti ako je izlaz iz kuće usred zavoja na prometnoj cesti.

- Treba tražiti slike kuće, točno određene sobe ili apartmana koji se iznajmljuje, posebice kupaonice i kuhinje, kako bi se provjerilo u kakvom su stanju. Tražiti treba i sve informacije o uslugama i karakteristikama samog smještaja, je li u cijeni uključeno ili se dodatno i koliko plaćaju ručnici, posteljina, toaletne potrepštine, fen, frižider, klima-uređaj, TV, internet, krevetić za dijete... - napomenula je Dunja.

Savjetuje da treba tražiti i informacije o mogućnostima i cijeni parkiranja. Predlaže i da se potraže iskustva drugih s tim smještajem, a dobro je zatražiti i brošure koje treba sačuvati.

Pisati prigovor

- Nisu li ispoštovali dogovor o vrsti i kvaliteti usluge, savjetujem da fotografirate nepravilnosti i da se u objektu odmah napiše prigovor te traži potvrda da su ga primili, s potpisom i datumom, koju treba čuvati. Najbolje se žaliti mailom, a šalje li se poštom, mora biti preporučeno s povratnicom i treba čuvati primjerak prigovora za sebe - napomenula je Dunja Mak.

Dodala je da u pisanim dogovorima s iznajmljivačem treba naglasiti da ćete zaštitu prava potražiti kod turističke inspekcije, ako za plaćenu cijenu ne dobijete uslugu kakvu ste dogovorili. Ne odgovori li iznajmljivač na prigovor u roku 15 dana ili ako odgovori negativno, treba se sa svim dokazima obratiti turističkoj inspekciji.     

Idi na 24sata

Komentari 198

  • Albireo 21.07.2017.

    Normalno je su je za*ebali kad je tuka. Drugi put nek ide preko Airbnb-a i odabere apartman s dobrim recenzijama, a ne s ovim metodama od prije 30 goduna.

  • LinoPugliari 21.07.2017.

    ****Admin****: Poštovani, molimo vas da ne komentirate opomene Admina. Za sve dodatne informacije uvijek se možete javiti na e-mail zona@24sata.hr.  

  • mari1234 14.07.2017.

    Mozete vidit i koliko dugo se iznajmljuje. Ako netko radi 10g. Onda nema mjesta nepovjerenju za novac i slike. Te postoje i recenzije... Mislim stvarno moras bit specijalac ta tako nesto nadjes.

Komentiraj...
Vidi sve komentare