To je to što me zanima!

Roba s greškom: Autotrolej i ZET kupili 70 'loših' autobusa

Riječ je o četiri godine starim autobusima marke Mercedes Citaro na kojima pucaju fleksibilne ispušne cijevi, ali i nosači motora, propuštaju zračni jastuci na ovjesu...
Vidi originalni članak

Riječki Autotrolej povukao je iz upotrebe deset gradskih autobusa Mercedes Citaro zbog sustavnih problema s različitim tipovima kvarova i nemogućnošću da iste servisiraju jer zastupnik Euroline izgubio zastupstvo pa ne može ispuniti uvjete iz garancije. 

No, nije Rijeka jedina. Iste tipove autobusa i to u otprilike isto vrijeme, prije četiri godine, nabavio je i zagrebački ZET, a kako doznaje Tportal i njihovi su autobusi, njih oko 60, imali iste kvarove. 

Iz sindikata ZET-ovih sindikata autobusa kažu da je riječ o pucanju fleksibilnih ispušnih cijevi, pucanju nosača motora, propuštanju zračnih jastuka na ovjesu i još nekim različitim manjim kvarovima. No, dodaju, kako imaju sreće da u svojoj ARZ radionici imaju dovoljno ljudi koji su bili u stanju riješiti kvarove. Iz sindikata govore kako je s autobusima bilo problema čim su ih nabavili. Ipak, ti su autobusi danas u funkciji i voznom stanju. 

Rijeka ima problema s naplatom servisa, ZET-u sve riješila leasing kuća

I dok Rijeka sada ima problema kako naplatiti servis, osposobiti autobuse i staviti ih ponovno u promet u ZET-u, pak, s tim nemaju problema. Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a kaže da je sve kvarove koji su nastali na njihovim autobusima pokrila leasing kuća. 

Idi na 24sata

Komentari 24

  • Velečasni 1 07.12.2012.

    Nije problem napraviti automobil-bus...problem je prodati ga.Tu se vode pravi ratovi na tržištu.Proglašenje nekog vozila za auto-bus godine je čisto PR sranje koje guraju specijalizirani časopisi sponzorirani od proizvođača.Marka je nebitna jer svi oni imaju ugrađene dijelove kineske,indijske,brazilske proizvodnje (i Mercedes-provjereno).Isto tako je normalno da sve to crkava i traži održavanje a to je skupa stavka.To što mi nemamo za kvalitetan otrov da se ubijemo-to je naš problem.

  • andreyyko 06.12.2012.

    S obzirom na stanje prometnica uopce necude takvi kvarovi, po tim rupama u Zagrebu i Rijeci dobro da se cijeli ne raspadnu.....

  • AlanHeigl 06.12.2012.

    mozda bude vise srece s Iveco busevima na plin koji dolaze u Rijeku, cijena od 330.000 euro /bus je iznenadjujuce visoka ako se uzme u obzir da su kupljeni solo busevi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare