To je to što me zanima!

Medak pitao strojovođu osjeća li se krivim za nesreću vlaka

Joško Palinić se nakon dvije odgode pojavio na sudu u Splitu. U nesreći je dobio udarac u glavu zbog kojeg se, kaže, ničega ne sjeća. Od tada je na bolovanju
Vidi originalni članak

Joško Palinić, strojovođa nagibnog vlaka u čijem je izlijetanju s tračnica prije dvije godine poginulo šest ljudi, svjedočio je u ponedjeljak na splitskom Županijskom sudu. Palinić se nije odazvao na prethodna dva sudska poziva, a posljednji put je uoči suđenja zatražio hospitalizaciju na odjelu psihijatrije. 

Palinić je sudskom vijeću kazao da je u nesreći zadobio udarac u glavu, zbog kojeg se gotovo ničeg ne sjeća. Strojovođa, koji je od tragedije na bolovanju i pod stalnim psihijatrijskim tretmanima, imao je dosta tegoba sa razumijevanjem pitanja. Kako bi mu osvježilo pamćenje sudsko vijeće mu je pročitalo iskaz koji je dao istražnom sucu nakon nesreće u Rudinama. Teško govoreći Palinić je rekao da su problemi iskrsnuli nedugo nakon prolaska kroz tunel u Labinu Dalmatinskom, gdje se inače mora smanjiti brzina zbog velike strmine. 

- Vlak mi je počeo bježati. Pokušao sam zakočiti sa sva tri kočnička sustava, ali nije pomoglo. Ispuštanje pijeska također nije usporilo vlak - ispričao je Palinić. Strojovođa se ipak prisjetio da je prije polaska za Split pregledao nagibni vlak, te da nije primijetio nikakve naznake o mogućem kvaru. 

Palinić se ne sjeća je li povikao putnicima da povuku kočnice u slučaju opasnosti ili su oni sami to uradili, no sjeća se da ga je kondukter upozorio na problem s klimom. Optuženi Ivan Medak upitao je strojovođu da li se osjeća krivim za nesreću, a pitanje je ljutito prekinula državna tužiteljica. Tijekom svjedočenja Palinić je drhtavim glasom rekao: 'Vlak je iskočio zbog namazanih šina, to je moje mišljenje.'

Idi na 24sata

Komentari 40

  • scura_1 01.06.2011.

    dragi moj gospodine soap vidis ja nikog ne stitim ja sam osoba koja je dovezla prvi nagibni vlak u split dan prije nego je iz zagreba krenuo put splita dalje ja sam osoba koja je taj dan sa kolegom palinicem krenula iz zagreba prema splitu za vasu informaciju ujutro su isla dva vlaka prema ostarijama zajedno te se u ostarijama razdvajaju i jedan odlazi za rijeku a jedan za split i nije bilo nikakovih problema putem i zato tvrdim da je vlak i kolega bili potpuno ispravni .za vasu informaciju informaciju odvjetnicima i ostalom pucanstvu nikakove veze sa iskakanjem vlaka nema nagibna tehnika veliki pad ili bilo kakove nepravilnosti vezane uz vlak jer vlak je potpuno ispravan i siguran kao prije toga a i poslije toga spricanja pruge odnosno tracnica.i sad neki tamo advokacic postavlja pitanje koje su sijalice svijetlile ma dajte molim vas pa o cem vi pricate . komisija koja je sastavljena od strane hz i odvjetnici a ni gospoda okrivljena od strane policije i drzavnog odvjetnistva nemaju pojma o vlaku i voznji vlaka pa ni jedna osoba od navedenih nema prava upravljanja tim i slicnim vozilima ali su eksperti .mos mislit ko sto smo mi eksperti za sastavljanje nogometne reprezentacije hrvatske ili popravka ruske svemirske stanice u orbiti .zasto nije pozvan niti jedan mehanicar lil strojovoda pa upitan za misljenje nego neki prometnici i nazovi inzinjeri prometa ali cestovni smjer ,ali i oni znaju valjda da diskovi ne skripe ,a vlak ima disk kocnice ima kocenje motorom i magnetnu kocnicu .pa bas bi bilo 9 svjetsko cudo da sve tri kocnice najednom zakazu . svasta. .ovo su cinjenice i ja kao strojovoda tog vlaka do ostarija i prvog vlaka za split poslije nesrece stojim glavom i bradom iza svojih rijeci i iza kolege palinica.

  • Kamikaza_1 16.05.2011.

    Probajte krenuti sa vrha Medvednice,na -20,na nagibu od 25 do 28 promila,sa autobusom punim ljudi,i netko vam zalije cestu sa vodom u dužini spusta desetak kilometara,i da ta agonija ubrzavanja i nemogučnost da zaustavite a brzina rapidno raste i samo čekate koja provalija je vaša,i da tih desetak minuta traje vam ko cijeli dan,a pun autobus ljudi vrišti.

  • čando 16.05.2011.

    e moj strojovođa,ti si morao javit kontroli da ti se upalila lampica od ABS-a i da nešto sa kočnicama nije u redu,malo gledat i u kontrolnu ploču a ne samo naprijed kroz šajbu

Komentiraj...
Vidi sve komentare