To je to što me zanima!

Bili smo unutra: Ovo je novi terminal zračne luke u Zagrebu

Nova zagrebačka zračna luka trebala bi se otvoriti u ožujku 2017., a već je sada spremna za tehnički pregled. U prvoj fazi novi terminal moći će primiti čak pet milijuna putnika...
Vidi originalni članak

Nova zagrebačka zračna luka trebala bi se otvoriti u ožujku 2017. godine, a već je sada spremna za tehnički pregled. Uređena je velika zgrada, a ispred nje je parkiralište s čak 1100 parkirnih mjesta. 

U zgradi su već postavljene stolice u čekaonicama, uređaji za skeniranje prtljage i šalteri za check-in kojih će biti 30. 

Novi terminal je vrijedan 331 milijun eura, proteže se na 65 tisuća četvornih metara na četiri razine, s tim da će se prve dvije koristiti za dolaske, a druge dvije za odlaske.

- Nadam se da će svi putnici ostati impresionirani našim novim terminalom koji će predstavljati lijepa ulazna vrata u Hrvatsku i nadam se da će u budućnosti postati zaštitni znak Zagreba i cijele Hrvatske - kazala je za 24sata Dajana Grbavac Mišetić iz Zračne luke Zagreb. 

Kako navodi, završetak radova i preseljenje poslovanja na novu lokaciju je izazovan posao, ali i veliko veselje.

- Proces tranzicije je već započeo. To uključuje razna školovanja našeg osoblja, svih korisnika naših usluga, tu su naravno i probni letovi kako bi ovaj terminal bio spreman da u ožujku 2017. bude spreman za otvorenje i prihvat putnika - kazala je Grbavac Mišetić. 

Pogledajte VIDEO novog terminala: 

U prvoj fazi moći će primiti pet milijuna putnika

Nova zgrada u prvoj fazi će moći primiti 5 milijuna putnika, a kada se broj putnika poveća iznad toga broja kapacitet će se povećati na 8 milijuna putnika.

Međunarodnu Zračnu luku Zagreb tj. Zračnu luku dr. Franje Tuđmana na 30 godina u koncesiju je uzeo francuski konzorcij ZAIC kojeg čine  Aeroports de Paris Management, Bouygues Batiment International, TAV Airports, Viadukt, Marguerite Fund i IFC, član grupacije Svjetske banke.

Idi na 24sata

Komentari 278

  • Anđelika 08.08.2016.

    Penkala je napravio hrvatski avion iako porijeklom nije bio Hrvat. Tu je i Rudolf Fizir, hrvatski konstruktor aviona. To su dvojica koja su zaslužila da se po njima zove novi aerodrom jer su svojim radom i vezani uz avione, , a nikako po političaru koji je obogatio 200 tzv. hrvatskih obitelji (neki su se obogatili na tulipanima, haha).

  • alonso228 03.08.2016.

    A sta ce sletit na taj aerodrom? I uzletit s njega? Golubovi pismonose? Jeli to kapacitet predvidjen za europske letove ? Pa ni europu ne pokrivamo a kamoli sjevernu i juznu ameriku,aziju australiju. Niti jedan pomak naprijed . Niti jedan interkonti.let. o cemu vi trubite. Mislite da ce rusevna flota CA od desetak avioncica dovest i odvest 5 mil.ljudi godisnje? A tamo neki srbi pokupise stare jatove dozvole i imaju direkt let za NY. Sibaju po europi ali i po africi i bliskom istoku. I ono da se zna da im je cca 60% putnika za NY iz Hrvatske?! Pa tko tu koga hebe? Za koga ili za sta je taj aerodrom napravljen? Koliko stranih aviokompanija je uopce iskazalo interes za let u zg? Jedino sto smo mogli ulovit to je bilo da budemo cvoriste prema bliskom i dalekom istoku,djelomicno prema australiji...no kasno je sada. Ocito da netko u Bg.bolje zna posao od nas. I bit ce ovo ista prica kao sa rijeckom lukom "tom najblizom ulaznicom azije i afrike prema europi"...Gdje je danas? Nigdje. Ni blizu Koperu a o Trstu da i ne govorimo. Svu "vaznost" Zg aerodroma pokazuje samo jedna cinjenica izmedju brojnih ostalih . Dubrovacki aerodrom vec tri godine ga debelo prestize po prometu. I neka je. Neka uspije netko drugi meni je ok. Ali vas neka bude sram. Jer cete imati aerodrom za 5 mil putnika. Od kojih ce 4 mil biti golubovi ,vrane,slavuji i sojke.

  • biberrr 03.08.2016.

    Sve mediteranske države imaju preko 50% turista koji dolaze zračnim prometom,Hrvatska oko 5%. Zaostali smo 50 godina za konkurencijom.

Komentiraj...
Vidi sve komentare