To je to što me zanima!

Svečanost: S radom je počelo novo pristanište na Brajdici

Na svečanost otvaranja došli su ministar prometa i veza Siniša Hajdaš Dončić, ministar financija Slavko Linić, te mnogi uzvanici i poslovni partneri
Vidi originalni članak

Novo pristanište kontejnerskog terminala na Brajdici u Riječkoj luci je započelo s radom, a njime upravlja tvrtka Adriatic Gate Container Termini. Na svečanost otvaranja došli su ministar prometa i veza Siniša Hajdaš Dončić, ministar financija Slavko Linić, te mnogi uzvanici i poslovni partneri. Hajdaš Dončić je čestitao na uspješno završenom projektu koji je završen u roku i unutar budžeta, te upravo ovaj posao spomenuo kao uspješan primjer javno-privatnog partnerstva.

'Fokusirani smo na razvoj Luke Rijeka'

- Hrvatska Vlada je potpuno fokusirana na razvoj Luke Rijeka i pridružene prometne mreže. Ova investicija pretvara Rijeku u novi prometni pravac prema južnoj i centralnoj Europi. Sa svojim položajem u srcu Europe, transportnih pravaca, sada kao punopravni član EU, Rijeka ima čvršće osnove za financiranje i veći pristup europskim fondovima za razvoj daljnje prometne infrastrukture. Jedan od Vladinih prioriteta je brzi razvoj željeznice, kako bi osigurali da se Rijeka može ekonomično i učinkovito nadovezati na rastući broj dolaznog tereta - rekao je ministar Hajdaš Dončić. 

'Hrvatska Vlada čvrsto stoji iza ovog projekta'

Ovo je nazvao kamenom temeljcem budućeg posla, te svim dioničarima dao jamstvo kako Hrvatska Vlada čvrsto stoji iza ovog projekta. Ministar je najavio razvoj željezničkog pravca, za koji očekuje da će se krenuti u izgradnju 2015. do 2016. godine, nakon izrade dokumentacije i dobivanja dozvola. Tek oko 2018. do 2019. godine očekuje da će riječki prometni pravac biti u punoj funkciji.

- Ovo je dokaz da ovo nije katedrala u pustinji samo isključivo harmoniziranim pristupom ulaganja u javnu infrastrukturu, države, i uz privatno ulaganje može biti uspješna - zaključio je Hjdaš Dončić svoj govor. 

Idi na 24sata

Komentari 18

  • kakonzum 13.07.2013.

    Malo je suludo širiti kapacitete kada na globalnoj razini trgovinska razmjena stagnira s tendencijom dugoročnog pada.

  • ŠtangaŽelezni 12.07.2013.

    Kak se mogu veseliti tome kad to nije niš dobro riječki terminal je oduvijek bio među najjačima i moral se dat nekom drugom da na njemu zgrne velku lovu aj bok

  • pomorac1973 11.07.2013.

    Mogli su pozvat i nas koji smo taj terminal gradili više od 2 godine.

Komentiraj...
Vidi sve komentare