To je to što me zanima!

Tommy: Poljoprivrednici, mi otkupljujemo vaše proizvode

Trgovački lanac Tommy poziva na suradnju domaće proizvođače koji žele plasirati poljoprivredne proizvode u njegove trgovine. Žele potaknuti razvoj poljoprivrede u Hrvatskoj, posebno na lokalnoj razini
Vidi originalni članak

Kupujući domaće naših proizvođača, čuvamo radna mjesta i pridonosimo boljitku  gospodarstva u Hrvatskoj. To je glavno načelo i Tommy trgovina koje su pokrenule veliku akciju očuvanja radnih mjesta, ali i zdravijih prehrambenih navika svojih kupaca. Uvažavajući trenutačno stanje na tržištu i mjere koje se primjenjuju, Tommy poziva na suradnju domaće proizvođače koji žele plasirati svoje poljoprivredne proizvode u njegovu prodajnu mrežu. 

-  Želimo u ovim iznimnim okolnostima dati svoj doprinos opstanku poljoprivredne proizvodnje, posebno na malim i srednjim gospodarstvima. Kao odgovorna kompanija koja kontinuirano potiče razvoj gospodarstva i suradnju s domaćim poljoprivrednim proizvođačima, već sada izravno surađujemo s preko 200 hrvatskih proizvođača - naglašavaju u Tommyju. Koristi od toga imaju i kupci jer znaju da kupuju proizvode uzgojene na našim njivama. U trgovačkom lancu Tommy u ponudi su 100% hrvatski proizvodi kao što su krumpir, jabuka, kiseli kupus, blitva, salata kristalka, cvjetača, kelj, poriluk, cikla, mlada kapulica...

- Proizvodi domaćeg porijekla su važan dio naše ponude, a ovom inicijativom želimo dodatno povećati njihov udio u ponudi, te tako izravno potaknuti budući razvoj poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj, a posebno na lokalnoj razini. Spremni smo svoje prodajne i logističke kapacitete staviti u funkciju, te dodatno omogućiti plasman roba hrvatskim proizvođačima, posebno malim proizvođačima i OPG-ovima - ističu u Tommyju naglašavajući da imaju cilj u ponudi imati svježe proizvode s naših njiva koje karakterizira visoka kvaliteta, a njihovi sustavi kontrole i nadzora jamče da će potrošači konzumirati i zdravstveno isprave proizvode. Osim toga, svijest o potrebi uravnotežene prehrane svakim danom je sve veća, pri čemu je svježe voće i povrće značajna komponenta zdravijih prehrambenih navika, posebno ako dolazi od domaćih proizvođača i iz kratkog opskrbnog lanca.

U ovom izazovnom vremenu, u Tommyju su se pobrinuli da sigurnost kupaca i zaposlenika bude na prvom mjestu. Svi prodavači su zaštićeni maskama i rukavicama, a pojačana je i higijena u poslovnicama. Tako je pojačano pranje i dezinfekcija površina koje se češće dodiruju. Također, kupcima su na raspolaganju sredstva za dezinfekciju ruku na samom ulazu u trgovine. Osim toga, postavljene su i zaštitne pregrade od pleksiglasa, a omugućeno je i bezkontaknto plaćanje do 250 kuna.

Idi na 24sata