To je to što me zanima!

Tvrtka propadala, a oni trošili na sladoled s likerom i lavandu

Pod geslom tj. hashtagom #YearofNice (godina lijepoga) Monarch je putnicima nudio napitke za imunitet, sladolede s likerima, zeleni čaj, kolačiće od riže s lavandom...
Vidi originalni članak

Već ovoga ljeta šefovi propale britanske aviokompanije Monarch znali su da im ne ide dobro i da su upali u financijske poteškoće iz kojih će se teško izvući. Zaposlenici uglavnom, kako tvrde, nisu bili upućeni u pravo stanje, a da stvar bude gora, tvrtka je usred krize odlučila lansirati poprilično ekstravagantne i k tome još besplatne menije za putnike. 

Pod geslom tj. hashtagom #YearofNice (godina lijepoga) nudili su napitke za imunitet i energiju, sladolede s likerima i ehinacejom, zeleni čaj, kolačiće od riže s lavandom...Namjera im je bila smanjiti stres kod putnika i dati im dodatnu energiju.

Za osmišljavanje menija angažirali su vodećeg psihologa za hranu Charlesa Spencea. Kompanija je ovoga kolovoza, očito, bila u potpunosti fokusirana na udobnost putnika, a Spence je objasnio što je menijima koje je osmislio "htio reći":

- Nudimo crni sladoled, on će svojom bojom zaokupiti putnike i smanjiti njihov stres kod putovanja tako što će ih vratiti u djetinjstvo. Riža s lavandom smirit će one koji se boje letenja. Njena tekstura potiče ljude na duže žvakanje što ima anti-stresna svojstva i smanjuje napetost kao kada žvačemo žvakaću gumu.

Pola sata nakon posluživanja menija, osoblje je putnicima davalo mješavinu čaja od kamilice, sjemena komorača i kelp algi. Za desert se dobivala karamelizirana pločica s orašastim plodovima i prahom od gljiva i rajčice što je trebalo, kako navodi Spence, probuditi osjetila, piše Daily Mail.

Govoreći o novim menijima, jedan od Monarchovih šefova rekao je:

- Znamo koliko je ljudima dragocjen njihov godišnji odmor zato smo ih odlučili slušati. Naša hrana pomoć će putnicima da se opuste i uživaju u godišnjem čim uđu u avion, govorio je ljeto Nils Christy. 

Iako su se meniji na Monarchovim letovima većinom plaćali, ove gore spomenute putnicima su davali besplatno na svim europskim letovima. 

Kako je sve završilo, poznato je. Kompanija je početkom tjedna otišla u stečaj, a čak 1858 djelatnika preko noći ostalo je bez posla. Većini njih, od koji su neki tamo već gotovo 40 godina, to su priopćili putem e-maila. Nisu propali zbog skupih menija, ali njima su se bavili dok su financijski posrtali za što su okrivili pad interesa putnika za odlazak u Tunis, Egipat i Tursku.

Osim zaposlenika, propašću Monarcha pogođeni su i putnici. Više od 110.000 ljudi "zaglavilo" je u stranim zemljama jer Monarch je otkazao sve svoje letove. Velika Britanija osigurala je 34 zrakoplova koji bi ih trebali dovesti natrag u zemlju, a cijela operacija trebala bi trajati dva tjedna.

Idi na 24sata

Komentari 13

  • Ray Barone 06.10.2017.

    Manjak u kasi Croatia Airlinesa svake godine pokrije država...ko im je kriv kad su biznis pokrenuli u krivoj državi...naši bi izglasali Lex Monarch i još godinama cuclali novce iz firme...

  • Zmar116 05.10.2017.

    Kad već propadaš,onda propadni kao gospodin..Legende...

  • Dr. Kadžija 04.10.2017.

    Psiholog za hranu... whaaaaat??

Komentiraj...
Vidi sve komentare