To je to što me zanima!

U Rijeku uplovio brod terminal

Ukupna vrijednost projekta izgradnje LNG terminala na Krku je 233 milijuna eura, od čega je nešto više od 101 milijun eura osigurano iz bespovratnih sredstava Instrumenta za povezivanje Europe
Vidi originalni članak

Dugoočekivani LNG Croatia, brod terminal, tj. ploveća jedinicu za skladištenje i uplinjavanje ukapljenog prirodnog plina, jutros je iz Kine doplovio u Rijeku.

Usidren na sidrištu čekat će da se odrade sve potrebne formalnosti, nakon čega odlazi u remontno brodogradilište Viktor Lenac na dodatna, završna testiranja. Nakon toga susrest će se s drugim tankerom s kojeg će "ship to ship" metodom ukrcati ukapljeni plin za probni rad.

Tijekom studenog očekuje se njegovo uplovljavanje u Omišalj.

Na navedenom brodu bit će zaposlena isključivo hrvatska posada od oko 60 ljudi, koji će se u dvije ekipe izmjenjivati u smjenama pravilnih vremenskih intervala, kakva je inače praksa na FSRU brodovima u svijetu.

Do konverzije u FSRU brod, LNG Croatia plovio je pod nazivom Golar Viking, u floti Golar LNG kompanije, kao tanker za prijevoz ukapljenog prirodnog plina. Izgrađen je 2005. godine, s kapacitetom od 140.205 kubičnih metara ukapljenog prirodnog plina.

LNG Hrvatska kupila ga je putem postupka javne nabave za 159,6 milijuna eura, u što je bila uključena i konverzija, ugradnjom postrojenja za uplinjavanje ukapljenog prirodnog plina i ostale potrebne opreme, koju je China State Shipbuilding Corporation odradio u Huaron-Dadong brodogradilištu u blizini Šangaja.

Kapacitet uplinjavanja ukapljenog prirodnog plina na LNG Croatia je 2,6 milijardi kubičnih metara godišnje.

Ukupna vrijednost projekta izgradnje LNG terminala na Krku je 233 milijuna eura, od čega je nešto više od 101 milijun eura osigurano iz bespovratnih sredstava Instrumenta za povezivanje Europe (CEF).

STIŽE LNG TERMINAL Sutra će u brodogradilište Viktor Lenac stići brod LNG CROATIA, s radom na Krku počinje 2021.

Prema Studiji utjecaja na okoliš LNG terminala na Krku, ova bi kombinacija boja trebala smanjiti vizualni utjecaj broda na okoliš, oko čega su se lomila koplja u postupku izrade i prihvaćanja Studije.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare