To je to što me zanima!

U turizam će do 2020. godine uložiti čak sedam milijardi eura

Vlada je na današnjoj sjednici usvojila Strategiju razvoja turizma do 2020. godine, čiji je glavni cilj da Hrvatska bude među top 20 svjetskih turističkih destinacija
Vidi originalni članak

Vlada je usvojila Strategiju razvoja turizma do 2020. godine, čiji je glavni cilj da Hrvatska bude među top 20 svjetskih turističkih destinacija.

- Taj je cilj konkretan i egzaktan i vidjet ćemo hoćemo li u tome uspjeti ili ne. Podsjetit ću da je Hrvatska prema jednom od najrelevantnijih svjetskih istraživanja, koja se tiču konkurentnosti u turizmu, u svjetskim okvirima na 34. mjestu, u Europi 24., a među 9 ocjenjivanih zemalja Mediterana na 8. mjestu - rekao je ranije ministar Veljko Ostojić.

Ulazak u listu najkonkurentnijih zemalja ostvario bi se ulaganjem od oko sedam milijardi eura. Naime, ministrov je cilj ohrabriti investitore u njihovim idejama i planovima vezanim uz turizam, a plan je da se do 2020. godine u turizam uloži oko 7 milijardi eura, da se ukupni primici povećaju za oko šest milijarde eura te da se otvori 30 tisuća novih radnih mjesta, oko 20.000 u turizmu i još 10.000 u pratećim djelatnostima.

U strategiji stoji i plan poboljšavanja strukture i kvalitete smještaja, što uključuje izgradnju novih 20.000 hotelskih soba, rast smještaja u kampovima te rast kvalitete obiteljskog smještaja.

Cilj je povećati turističku potrošnju

I na kraju, cilj je povećati turističku potrošnju - plan je ostvariti 14,3 milijardi eura ukupne godišnje turističke potrošnje 2020. godine.

U strategiji je oko 150 potencijalnih lokacija koje je moguće pretvoriti u turističke resorte, hotele, kampove i sve ono što može i treba obogatiti turističku ponudu.

- Želim reći i da je cijeli proces bio potpuno transparentan, da smo sve nalaze koji su bili podloga Strategije imali na webu. Zaprimili smo puno, pogotovo za hrvatske okvire, prijedloga, primjedbi, a održano je i niz prezentacija na terenu - rekao je.

Milanović: Za turizam je važna sigurnost

Strategija je bila zanimljiva ministrici Vesni Pusić.

- Hoću samo naglasiti da i u međunarodnom pozicioniranju hrvatske turizam ima veliku ulogu i u velikoj mjeri nas predstavlja, a koristimo to kao i alternativnu metodu uspostavljanja regionalne suradnje i dobrih odnosa u regiji. Slijedi jedan drugačiji pristup turizmu koji nije samo sunce i more - rekla je ministrica.

Premijer Zoran Milanović naglasio je važnost sigurnosti.

- Za stabilnost ulagačke klime, a ne samo mediteranske je potrebno da zemlja bude mirna i sigurna. To hrvatski turizam treba i bez čega ne može. Hrvatska je destinacija koja je lijepa, ali mora se izboriti za položaj. Ako nemamo sigurnost onda imamo problem. To je isto jedan od važnih elemenata strategije. Sve što radimo, radimo s ciljem da zaradimo, ali i da sačuvamo sigurnost - zaključio je Milanović.

Idi na 24sata

Komentari 55

  • aurora 70 07.02.2013.

    Jeste li vidjeli novi "spot" s kojim Hrvatska misli privuc investitore?SPRDACINA!!!!!!!!!!!

  • Yassa 06.02.2013.

    kakva strategija smo da se narod vara

  • daljinac 06.02.2013.

    a slavoniji m..o od labuda ! lijepo.

Komentiraj...
Vidi sve komentare