To je to što me zanima!

Uljanik postao vlasnik 3. maja: "Jedinstveni slučaj u svijetu"

U zadnjih dvadeset godina brodogradnja je građane koštala 28 milijardi kuna i bio bih sretan da je proces završen i prije, rekao je ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak
Vidi originalni članak

Bio je ovo težak proces o čemu svjedoči i sama činjenica da je do potpisivanja došlo dva dana prije ulaska u EU. Ovo je jedinstven slučaj u svijetu gdje se spajaju dva brodogradilišta. U zadnjih dvadeset godina brodogradnja je građane koštala 28 milijardi kuna i bio bih sretan da je proces završen i prije, rekao je ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak nakon što je brodogradilište Uljanik preuzelo brodogradilište 3. maj. 

Vrdoljak je Ugovor o prodaji i prijenosu dionica Brodograđevne industrije 3. Maj d.d. Rijeka, brodogradilištu Uljanik d.d. iz Pule u petak u 15 sati potpisao s predsjednikom Uprave Uljanika Gianniem Rossandom. 

Brodogradilište 3. maj je treće i posljednje brodogradilište s kojim su dovršeni pregovori u vezi privatizacije i restrukturiranja hrvatskih brodogradilišta u poteškoćama. 

Uvjeti za potpisivanje Ugovora stvoreni su nakon pozitivnog mišljenja Europske komisije od 19. lipnja 2013. godine na dodatak Programa restrukturiranja i nacrt Ugovora o prodaji i prijenosu dionica.  Time je i osiguran nastavak brodograđevne industrije te je ujedno ispunjen preostali dio obaveza u području restrukturiranja brodograđevne industrije, a koji proizlazi iz Akta o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji.  

Potpisivanjem ovog Ugovora stavlja se točka na i procesa restrukturiranja brodogradnje, koji je formalno počeo još 2009. godine, a obveza restrukturiranja brodogradnje datira još od Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju Hrvatska – EU, potpisanog 2001. godine. 

- Ovo je kraj početka novog doba hrvatske brodogradnje - zaključio je potpredsjednik Vlade za gospodarstvo i investicije Branko Grčić.

Idi na 24sata

Komentari 18

  • Vranjo adze 02.07.2013.

    1.Končar je kupio uvalu Katarina (preko puta Uljanika) za elitnu marinu.Elitnu marinu ne može graditi preko puta brodogradilišta jer više nebi bila "elitna" 2.Spregom politike i masnog kapitala Uljanik će se najvjerovatnije preseliti u Ri pod nekakvom glupavom izlikom nefunkcionalnosti dvije lokacije ili sl. 3. Par milja Puljana ostaje bez posla (kooperante su već šutnuli) 4. Končar gradi marinu. Još jedna hrvatska priča.

  • kormilar 29.06.2013.

    Brodogradnja je u zadnjih dvadeset godina građane Hrvatske koštala 28 miljardi kuna. U tu sumu je uključen i dio koji je HDZ i SDP isisao iz državnih poduzeća, zar ne g. Vrdoljak? Možete se sramiti što niste bili u stanju ni vi u SDP - u, a niti HDZ od jedne brand firme koja se dokazala na vanjskom tržištu stvoriti ekonomski održivo trgovačko društvo. Lakše je bilo pljačkati!?!

  • Vražji Vrag 29.06.2013.

    Mi, građani RH, smo stvarno ovce koje treba šišati i derati do krvi. Budale koje ne znaju reči svojim gosppodarima - odje***e.

Komentiraj...
Vidi sve komentare