To je to što me zanima!

Carlsberg obilježio Zeleni dan akcijom čišćenja u Koprivnici

Uspješnom akcijom čišćenja zaposlenici Carlsberga Croatia prikupili oko sedam tona smeća
Vidi originalni članak

Akcijom čišćenja biciklističke i planinarske staze u šumi Rajčevica, zaposlenici Carlsberga Croatia proslavili su 16. rođendan pivovare i obilježili svoj Zeleni dan! Akcijom je prikupljeno oko sedam tona smeća. Carlsberg Croatia ovom je prilikom predstavila i svoje Izvješće o društveno odgovornom poslovanju za 2012. 

Koprivnička pivovara proslavila je svoj šesnaesti rođendan uz Zeleni dan, volontersku akciju zaposlenika i cijelog menadžmenta kompanije na čelu s predsjednikom Uprave Carstenom Christensenom koji su pomogli čišćenje biciklističke i planinarske staze u šumi Rajčevica. Današnjom je akcijom prikupljeno oko sedam tona smeća. Budući da je Carlsberg Croatia od samih početaka usmjerena na različite zelene inicijative, ova akcija je još jedan dokaz važnosti koju pivovara posvećuje očuvanju i zaštiti okoliša u zajednici u kojoj djeluje. 

Lokacija za čišćenje dogovorena je u suradnji s Gradom Koprivnicom, a svoj doprinos akciji, uz sedamdesetak zaposlenika Carlsberga, dali su i članovi DVD-a Jagnjedovec, planinarsko društvo „Bilo“, udruga žena „Hrvatska ruža“ te Hrvatske šume i koprivnički GKP Komunalac. 

Kompanija predstavila Izvješće o društveno odgovornom poslovanju za 2012.  

U sklopu Zelenog dana, Carlsberg Croatia predstavila je i svoje Izvješće o društveno odgovornom poslovanju za 2012. godinu. U Izvješću su predstavljena sva postignuća kompanije unutar programa društveno odgovornog poslovanja. Carlsberg Croatia posebnu pozornost pridaje očuvanju okoliša i odgovornoj konzumaciji alkohola. Tako je prošlu godinu obilježio nastavak edukativne kampanje o prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola „Pokažimo im put“ u suradnji s Hrvatskim školskim športskim savezom. Kampanja i popratna brošura sa svim bitnim informacijama i savjetima bila je usmjerena na roditelje s obzirom na to da su oni najvažnija karika u prevenciji. Kampanju, koja je bila održana u Koprivnici i Zagrebu, podržali su brojni poznati sportaši poput Zvonimira Bobana, Dubravka Šimenca, Gordana Kožulja i Ivana Tomečaka. 

Dobri rezultati i pozitivan pomak ostvaren je i u području zaštite okoliša. U prošloj godini, Carlsberg Croatia je smanjila prosječnu potrošnju energije po hektolitru piva za 4.6% što je rezultiralo i smanjenjem emisija u zrak. Također, povećan je i postotak oporabljenog otpada na čak 99%. Krajem godine kompanija je dobila i Rješenje o objedinjenim uvjetima zaštite okoliša za rad postojećih postrojenja što dokazuje da je pivovara u segmentu zaštite okoliša i korištenja najboljih raspoloživih tehnika (NRT) i procesa usklađena s direktivama Europske unije. 

Cjelovito Izvješće o društveno odgovornom poslovanju 2012. Carlsberga Croatia dostupno je na sljedećem linku.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare