2005. – rođenje branda
24sata
Od 2005. godine, kad su počele izlaziti novine 24sata, web portal 24sata.hr razvijao se u skladu s potrebama branda i tržišta. U početku je bio zamišljen kao promotivni alat za novine kako bi se potaknula njihova prodaja. Nakon što su se novine pozicionirale kao najčitanije u Hrvatskoj, odlučili smo razvijati portal kako bismo čitateljima ponudili još više sadržaja preko online izdanja.
2007. –
revolucionarni redizajn 24sata.hr
Prijelomni trenutak, u kojem je portal stekao veliki broj
poklonika, bio je redizajn 2007. godine. Tim redizajnom Hrvatskoj smo predstavili revolucionarni
„no-scroll“ koncept koji nam je donio vjernost velikog broja korisnika. U tri
godine, pozicionirali smo se kao news portal koji svojim čitateljima donosi
najzanimljivije vijesti iz zemlje i svijeta, obogaćene popratnim sadržajima
poput igrica, savjeta i multimedije. Svake godine ostvarili smo zavidan rast u
dosegu te zauzeli sigurnu prvu poziciju među portalima dnevnih novina s
prosječno 620.000 jedinstvenih posjetitelja mjesečno.
Priznanje struke 24sata.hr je dobio četiri puta – tri puta nagradu World Editors Foruma za jedan od pet najbolje dizajniranih portala u svijetu te, 2009. godine, European Newspaper Award za izvrsnost.
2010. – evolucija, a
ne revolucija
S novim dizajnom portala snažno koračamo prema svome cilju – postati vodeći hrvatski news portal. Sadržaj, brzina i interakcija stupovi su novog dizajna kojim smo željeli maksimalno unaprijediti korisničko iskustvo. Novi portal ujedinjuje sve platforme 24sata – tiskana izdanja, televiziju i mobile – i plasira čitateljima najzanimljivije vijesti u stvarnom vremenu. Rad na portalu nije gotov, za naše čitatelje spremamo još brojna iznenađenja. Osim toga, planiramo širenje na nove komunikacijske platforme, poput iPada, Android mobitela, društvenih medija i sl. čime nastavljamo ispunjavati viziju 24sata: Sadržaj dostupan svakome, u svakom trenutku, gdje god se nalazili.