To je to što me zanima!

Zagrebački velesajam 'završio' je na poštanskoj markici

U povodu 110 obljetnice Velesajma, Hrvatska pošta izdala markicu koja vrijedi za slanje razglednica, dopisnica te pisama do 50 grama težine. Može se koristiti za domaći promet
Vidi originalni članak

U opticaju je nova komercijalna poštanska marka izdana u povodu 110 godina postojanja Zagrebačkog velesajma. Nominalna vrijednost je prvi put izražena slovnom oznakom A koja odgovara iznosu poštarine od 3,1 kune za pismo mase do 50 grama te dopisnicu ili razglednicu u domaćem prometu.  

Zagrebački velesajam oduvijek je bio dio identiteta grada Zagreba. Od prvog dana poslovanja preuzeo je ulogu ambasadora gospodarstva povezujući Grad Zagreb i Hrvatsku sa svijetom. Godine 1925. pokrenuo je i utemeljio, s još 19 sajamskih gradova, Međunarodnu uniju sajmova (UFI), danas krovnu svjetsku sajamsku organizaciju. Vizionarska odluka gradonačelnika Amruša da oplodi tu inicijativu daljnjim razvojem sajamskih aktivnosti u gradu Zagrebu te, povrh svega, vizionarskog poteza gradonačelnika Holjevca za prelaskom preko Save, gdje je sagrađen današnji Zagrebački velesajam, Zagreb je već 110 godina na karti svijeta i Europe kao sajamski grad.
 
Danas, s godišnjim portfeljem od 20 vlastitih sajamskih projekata i više od 100 događaja kroz godinu, uspješno se pozicionirao kao komunikacijska i promotivna platforma domaćega gospodarstva te ostao prepoznatljiv simbol Zagreba i Republike Hrvatske.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare