To je to što me zanima!

ZET u problemima. Muče ih stari tramvaji i nedostatak radne snage: 'Vozači su iscrpljeni!'

U ZET-u je zaposleno više od 1800 vozačica i vozača, no i dalje ih nedostaje stotinjak. Svakodnevno ZET napuštaju vozači nezadovoljni uvjetima rada
Vidi originalni članak

Zagrebački električni tramvaj (ZET) muku muči sa zastarjelim voznim parkom, a u posljednje vrijeme muči ih još jedan veliki problem - kronično im nedostaje radne snage. Planira se proširenje tramvajske mreže, a u to vrijeme svakodnevno odlaze vozači nezadovoljni uvjetima rada pa se iz tog razloga za upravljačem nerijetko nađu mladi i neiskusni vozači, piše HRT.

Iskusni vozač Mario Perković kaže kako se nagledao svega, ali da nikada nije bilo teže.

- Dovode do nekog stanja gdje ne smijemo biti nervozni, ne smijemo reagirati naravno tu su i putnici koji su izrevoltirani zbog kašnjenja, zbog gužve, ali na to mi ne možemo utjecati, nažalost - ispričao je Perković koji tramvaj vozi već 16 godina.

ZAGREBAČKIM ULICAMA Nevjerojatne snimke ZET-ovaca: Pogledajte što ovi ljudi rade! 'Hitno im oduzmite vozačke'

Nedostaje vozača i u drugim europskim zemljama. U ZET-u je zaposleno više od 1800 vozačica i vozača, no i dalje ih nedostaje stotinjak.

- Refleksija toga je da ljudi rade prekovremeno da imaju po 20 i više sati prekovremenog rada iscrpljeni su imaju četiri dana u mjesecu odmora i jednostavno pucaju po šavovima - naglasio je predsjednik Sindikata vozača i prometnih djelatnika ZET-a Anto Jelić.

NAPAO GA NA STANICI Pijan u Zagrebu lupao po busu ZET-a pa vozača udarao šakom u glavu. Uhitili su muškarca

Vozači često otvaraju bolovanje i po tome su u Hrvatskoj u vrhu. Natječaji su otvoreni stalno - no rijetki se javljaju pa je, stoga, teško pokriti sve linije u gradu.

A kako se uopće postaje vozačem tramvaja? Vozač treba imati navršenu 21 godinu života, nema posebne škole već se polaže kratki tečaj, a iskustvo se stječe kroz svakodnevni rad.

PRONAŠLI KRIVCE Policija otkrila detalje napada na radnicu ZET-a: 'Maloljetnice su je dva puta tukle te večeri'

- Nažalost sve je gore što se tiče vozača i gledajte europska unija priprema smanjiti dob dakle bit će i mlađi međutim mi se s tim moramo nositi što je tu je - rekao je Jelić.

Statistika pokazuje da je javni prijevoz u Zagrebu i dalje najsigurniji i već godinama nije zabilježen nijedan smrtni slučaj. Ipak, teško će se ta pozitivna statistika nastaviti i dalje, ukoliko se ne zaustavi odlazak radne snage.

Idi na 24sata

Komentari 62

  • 11.03.2024.

    Pitaju Mostarca, čime ideš na posao ?? Kaže ovaj , pa tramvajem..Kako bolan , pa u Mostaru nema tramvaja ??Kaže lik, eto, ima posla... 

  • partizankrajačić 10.03.2024.

    Riješti će to tomica sa filipincima i nepalcima ! Kupit će nove iz Sjeverne Koreje !

  • billi Galeb 10.03.2024.

    Gdje su sad ti silni purgeri koji su do juče ebli mater bosancima jer zbog njih nemogu dobit posao u zetu? Što se sad ne javljaju da voze tramvaj?

Komentiraj...
Vidi sve komentare