To je to što me zanima!

'Žive na internetu i vole svoj posao, a žele kupiti nekretninu'

Agencija Ipsos u suradnji s najjačim ženskim medijskim brendom Miss7 objavila je rezultate prvog velikog istraživanja o hrvatskim mladim ženama, koji su neke iznenadili, a neke čak i oduševili
Vidi originalni članak

Mnogi su odustali od razumijevanja žena, no mi smo saznali mnogo stvari koje nam mogu pomoći što u marketinškom, što u bilo kojem drugom smislu, rekao je Ante Šalinović, direktor agencije Ipsos. 

U zagrebačkom muzeju Lauba predstavljeni su rezultati prvog sveobuhvatnog istraživanja o životu hrvatske milenijalke koje je Ipsos Puls proveo za najutjecajniji ženski medijski brend Miss7.

- Svi mislimo da poznajemo prosječnu milenijalku i znamo sve o njoj, no zanima nas kakve su njene navike. Iako smo mislili da znamo sve, rezultati su nas oduševili - ispričala je Marcela Rukavina, voditeljica prodaje i zamjenica direktorice prodaje medijskih rješenja 24sata. 

Hrvatska mlada žena između 20 i 37 godina prati tehnološke trendove, sve ispitanice su na internetu, čak 91% ih koristi Facebook, a polovica ih kupuje preko interneta. Ipak, istovremeno su tradicionalne, većina se želi vjenčati prije tridesete i kupiti nekretninu. Čak 41% ih želi otići živjeti i raditi u inozemstvu.

- Mislim kako se radi o upozoravajućem podatku - smatra Šalinović.

Rezultati pokazuju da je prosječnoj milenijalki na prvom mjestu stabilnost i kvalitetni prijateljski odnosi te da ona ne mari za tuđe mišljenje o njoj. Ako bismo ju profilirali u dvije rečenice tada bi hrvatska milenijalka izgledala ovako: živi na internetu s mobitelom u ruci, ovisna je o društvenim mrežama, prije svega Facebooku, jako pazi na cijenu kada kupuje i sluša savjete prijatelja i preporuke s portala i društvenih mreža. Najviše voli pretraživati recepte i čitati o odmoru i putovanjima, jako ulaže u prijateljstva i obiteljske odnose, želi stabilnost i sigurnost te vjeruje u ravnopravnost spolova. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Istraživanje Ipsosa je pokazalo da mlade Hrvatice ne bi mijenjale posao za razliku od njezinih vršnjakinja u inozemstvu. 

Više od 64% ih se izjasnilo da ne puše, ne piju alkohol i dovoljno spavaju. Preko 90% milenijalki vjeruje u ravnopravnost u braku, ali tek 35% ih seks na jednu noć smatra prihvatljivim.

Iako su u segmentu stvaranja obitelji tradicionalne, samo 10% ih smatra da je samo žena odgovorna za kućanske poslove, ali 71% ih voli uređivati svoj dom.

- Mlade žene žele živjeti ugodno i raditi ono što ih uveseljava - zaključio je Šalinović.

Ipsos je otkrio i kako 67% milenijalki nema omiljenu domaću zvijezdu, a 64% ih nema ni stranu.

- Žene se danas više posvećuju sebi, naglašava se individualizam i uzori nam nisu potrebni - objasnila je profesorica Branka Galić sa zagrebačkog Filozofskog fakulteta.

Najboljima dodijeljene nagrade

Najomiljeniji brend hrane milenijalkama je Podravka, a piće Coca-cola. One kupuju u Lidlu. Oblače odjeću H&M-a te obuvaju Adidas. Dekorativnom kozmetikom dominira Max Factor. Mažu se Niveom, a koriste i Essence. Polovica ih je izabrala Samsung, a najomiljeniji teleoperater im je Tele2. Najčešće voze Volkswagen, a najomiljenija banka im je PBZ.

Idi na 24sata

Komentari 13

  • 29.03.2018.

    Zamisli, "čak" 41% ih želi otići živjeti i raditi u inozemstvo ali ih "samo" 35% smatra seks za jednu noć prihvatljivim. Kako 6% čini ogromnu razliku... 😂😂😂😂

  • komentatorv3 29.03.2018.

    Milenijalci , fuj

  • Vjevegrica 29.03.2018.

    milenijalka? ne mogu se nacuditi, nemam pojma sto je to, a da ne kazem kakav mi je apsurd da netko proucava milenijalke.....

Komentiraj...
Vidi sve komentare