To je to što me zanima!

Imale su dobar razlog: Sopek i Jurić tulumarile u pidžamama

Na promociji multimedijalne platforme slavio se brand Miss7 i njegovih prvih šest mjeseci. Događaj je zamišljen kao pidžama party, a brojni uzvanici sjajno su se zabavili
Vidi originalni članak

Nećemo zazirati od teških, muških tema. Želimo biti glas mladih, osnažiti čitateljice da jasno izražavaju stav i da znaju kako u nama i našem projektu imaju potporu, rekla je Tatjana Jurić (35).

Već neko vrijeme, dodaje, ima zadovoljstvo surađivati, između ostalih zadataka, kao novinar i autor u tiskanom izdanju Miss7. Tatjana jako voli pisanje pa je raduje da se njime može baviti.

- Uz radio, web i video formate koje u sklopu Miss7 spremamo i novinarski posao u tiskanom mediju mi je veliko veselje. U današnje vrijeme, granica između medija se briše. Veliki utjecaj na njihov razvoj i promjenu imaju i društvene mreže i “biti dio samo jednog medija” više nije opcija - rekla je Tatjana koja je sinoć uz mnoge druge uzvanike bila na promociji multimedijalne platforme Miss7.

- Slavimo brand i naših prvih šest mjeseci. To je prvi ženski časopis koji najbolje poznaje svoje čitateljicu, tj. ženu u svim njezinim stanjima. Miss7 je brand koji ništa ne nameće. Ne osuđujemo, ne napadamo, inspiracija smo svojim čitateljicama, nudimo im stabilnost, želimo biti jedinstveni i protivimo se uniformiranosti - rekla je Vedrana Čarapović, glavna urednica Miss7.

Multimedijalni brend Miss7 sinoć je u krugu poslovnih partnera, kolega i prijatelja proslavio svoje velike uspjehe nakon tek nešto više od pet mjeseci pokretanja. Na originalnom eventu – pidžama partyju u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema svim posjetiteljima prikazan je Miss7 film koji na originalan i emotivan način prikazuje ženu kroz sva njezina stanja i emocije.

 Jer upravo Miss7 ima misiju da bude uz svoju čitateljicu u svakoj situaciji i pruži joj ono što joj treba.

 Zato se od svog starta dokazao kao brend koji najbolje poznaje ženu i uz nju je u svim njezinim stanjima te u listopadu ima 1.032.943 jedinstvenih korisnika, najveću stopu angažiranosti pratiteljica da društvenim mrežama od čak 6,7 % i udio publike u dobnoj skupini žene 18-39 (millennials) iznosi 77 %.

Miss7 je i brend koji je multimedijalan pa uz web i društvene mreže, uspjeh bilježi i kroz originalne video formate te luksuzno tromjesečno print izdanje na više od 272 stranice.

Uz to osmišljava i full service oglasna rješenja i koncepte, a poruka poslana putem Miss7 vrijedi više jer ju njegove čitateljice doživljavaj kao poruku prijateljice. Veliki uspjeh sinoć se slavio u dobrom društvu, odličnu zabavu i vrhunsku glazbu za koju se između ostalog pobrinula i pjevačica Mia Dimšić
 

Idi na 24sata

Komentari 28

  • Johndenver 16.11.2017.

    Tulumarile??./@ ne radile?

  • black_cat 16.11.2017.

    obzirom na pidžame, mogle su doći kao iz kreveta, bez tone žbuke na licu..

  • Povuci-potegni 16.11.2017.

    Plus size piđama najljepša.

Komentiraj...
Vidi sve komentare