To je to što me zanima!

Pola minute reklame u finalu Oprah showa stoji 5,1 mil. kuna

Tradicionalno su najskuplje reklame tijekom Superbowla, kada za pola minute treba platiti 15,3 milijuna kuna. Posljednje epizoda 'Prijatelja' drži rekord među serijama
Vidi originalni članak

Pretpostavlja se da će posljednja epizoda Oprah showa biti jedna od najgledanijih televizijskih emisija ikad. Vjerojatno baš zbog toga cijena oglašavanja u Oprahinoj oproštajnoj emisiji prilično je paprena. Za samo pola minute reklame morat ćete izdvojiti čak 5,1 milijun kuna. Tako će cijena reklame u emisiji koja je na rasporedu 25. svibnja biti skoro 18 puta veća od uobičajene 293 tisuće kuna.

Ipak, i uz takvu cijenu Oprah nije rekorderka u naplaćivanju oglašavanja. Finale američkog nogometa, Superbowl, tradicionalno je najskuplji TV show i u njemu pola minute reklame stoji vrtoglavih 15,3 milijuna dolara. Rekord među serijama još drži posljednja epizoda 'Prijatelja' iz 2004., u kojoj ste 30 sekundi reklame platili 10,2 milijuna kuna. Slijede finale 'Seinfelda' iz 1998. godine sa 7,14 milijuna kuna po 30-sekundnom reklamnom spotu i posljednja epizoda 'Raymonda' sa 6,12 milijuna kuna.

Idi na 24sata

Komentari 8

  • mrzim nepravdu 15.04.2011.

    ..uopće ne sumnjam da će dio novca završiti u dobrotvornim svrhama! Ako može, neka naplati i više.

  • juliet 14.04.2011.

    ma važno da majmuni imaju za banane

  • ChrisThis 14.04.2011.

    Dajte se konačno odlučite hoćete li pisati iznose u kunama, dolarima, eurima ili nećem osmom; u jednom članku jedan iznos u jednoj, a drugi u drugoj valuti - svaka čast !

Komentiraj...
Vidi sve komentare