Tradicionalno su najskuplje reklame tijekom Superbowla, kada za pola minute treba platiti 15,3 milijuna kuna. Posljednje epizoda 'Prijatelja' drži rekord među serijama
Pola minute reklame u finalu Oprah showa stoji 5,1 mil. kuna
Pretpostavlja se da će posljednja epizoda Oprah showa biti jedna od najgledanijih televizijskih emisija ikad. Vjerojatno baš zbog toga cijena oglašavanja u Oprahinoj oproštajnoj emisiji prilično je paprena. Za samo pola minute reklame morat ćete izdvojiti čak 5,1 milijun kuna. Tako će cijena reklame u emisiji koja je na rasporedu 25. svibnja biti skoro 18 puta veća od uobičajene 293 tisuće kuna.
Ipak, i uz takvu cijenu Oprah nije rekorderka u naplaćivanju oglašavanja. Finale američkog nogometa, Superbowl, tradicionalno je najskuplji TV show i u njemu pola minute reklame stoji vrtoglavih 15,3 milijuna dolara. Rekord među serijama još drži posljednja epizoda 'Prijatelja' iz 2004., u kojoj ste 30 sekundi reklame platili 10,2 milijuna kuna. Slijede finale 'Seinfelda' iz 1998. godine sa 7,14 milijuna kuna po 30-sekundnom reklamnom spotu i posljednja epizoda 'Raymonda' sa 6,12 milijuna kuna.