To je to što me zanima!

Kako je nastao spot za hit koji je zaludio Hrvatsku: 'Svi modeli su htjeli biti u našem megahitu'

Ljudima smo željeli pružiti ono što gledaju na MTV-ju. Pustili smo glas, ali nismo očekivali da će biti baš tako, u samo nekoliko dana sve se pročulo i neki kažu da je ispred HNK bilo 10.000 ljudi, rekao nam je Boytronic
Vidi originalni članak

Krenuli smo u to snimanje megalomanski. Pjesma je već postala hit, željeli smo snimiti ozbiljan spot. No nismo očekivali da će to baš tako ispasti, rekao nam je Boytronic prisjećajući se snimanja spota za pjesmu ET-ja 'Tek je 12 sati'. Uz njega, za spot je zaslužan redatelj Denis Wohlfart. Sljedećeg tjedna, točnije 6. rujna, bit će 30 godina od snimanja spota u produkciji koja je na ovim prostorima do tada izgledala kao znanstvena fantastika. No pjesma je tad u regiji već bila veliki hit, spot ju je morao 'pratiti'.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 3

  • Spužva_Bob_Skockani 02.09.2023.

    Megalomanski hit. Mos mislit. Užas nad užasima.

  • Mali Mislav 02.09.2023.

    Pa što tu ima čudno? Trideset godina proleti kao tren, a u samom članku piše "Vanna kao Pepeljuga". Ona je ipak dio hrvatske glazbene kreme.

  • elvisRIJEKA 02.09.2023.

    meni je bolja obrada od Batifiace "Komać da je polne"

Komentiraj...
Vidi sve komentare