To je to što me zanima!

Seks i humor: Reklama spojila Carrie Bradshaw i 'Lebowskog'

Super Bowl je jedan od najgledanijih sportskih događaja u Americi, a svake godine posebna se pozornost pridaje poluvremenu s glazbenim nastupom i reklamama...
Vidi originalni članak

Glumci Sarah Jessica Parker (53) i Jeff Bridges (69) 'oživjeli' su svoje filmske likove za potrebe reklame za pivo. Ovoj reklami je cilj skupiti sredstva za humanitarne svrhe, a prikazat će se prije američkog Super Bowla.

Reklama koja se zove 'Change Up the Usual' zapravo promovira kampanju u suradnji s Water.org. Dobitke od prodaje pive uložit će u donacije za pitku vodu u zemljama u razvoju.

Video započinje ulaskom Carrie Bradshaw iz 'Seks i grada', a nakon nje u bar zaluta i legendarni 'The Dude'  iz filma Veliki Lebowski. Umjesto svojih omiljenih koktela Cosmopolitana i White Russiana, oni nazdravljaju pivom.

OTKRILA O ČEMU SE RADI Sarah Jessica Parker zbunila fanove: Vraća se 'Seks i grad'?

Super Bowl je jedan od najgledanijih sportskih događaja u Americi, a svake godine posebna se pozornost pridaje poluvremenu s glazbenim nastupom i reklamama.

Fanovi su na društvenim mrežama napali Jeffa Bridgesa uz komentare da se 'prodao'. Jeff im je odgovorio kako bi 'The Dude' na kraju dana htio napraviti ono što je ispravno, pogotovo ako je tako jednostavno kao ispijanje pive.

Sarah Jessica Parker nedavno je izjavila da nije baš sretna što je većina ljudi poistovjećuje s kolumnisticom Carrie Bradshaw. 

VIDI OVO! Ovo je frizura koja će Vas natjerati da se ošišate, a jedan je od najvećih trendova 2019. godine.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • 29.01.2019.

    bit će puno dobrih reklama

  • carreno 29.01.2019.

    The Dude iliti Jefrey Lebowski,najjači satirični lik ikada na filmskim platnima.Inače braća Cohen su specijalisti za napraviti film u kojem je radnja u najmanju ruku glupa i čudna i oni je namjerno takvom naprave ali likovi i atmosfera u filmu budu na razini da ih možeš gledati po više puta.Fargo i Big Lebowski su najbolji primjeri a danas se troše milioni na specijalne efekta i ništa se ne napravi

Komentiraj...
Vidi sve komentare