To je to što me zanima!

Zbog novog zakona norveški influenceri moraju naglasiti ako je njihova fotografija obrađena

Propisi se odnose na sve osobe koje preko objava na društvenim mrežama zarađuju novac ili bilokakvu dobit. Zakon je rezultat javne rasprave o lošem utjecaju ideala ljepote na samopouzdanje mladih
Vidi originalni članak

U Norveškoj su usvojili nove propise koji od influencera i oglašivača zahtijevaju da naglase ako su im fotografije retuširane. To je veliki korak u borbi protiv nerealnih standarda ljepote.


⁣⁣
Prema nedavno donesenim pravilima, za oglase u kojima je retuširan oblik tijela, veličina ili koža - čak i kroz filtar prije snimanja fotografije - potrebna je standardizirana naljepnica koju je osmislilo norveško Ministarstvo za djecu i obiteljska pitanja. ⁣

FANOVI JU RAZOTKRILI Šuput objavila fotku s Bloomom pa ju napali fanovi: 'Dok si se peglala izbrisala si i naočale'

Neke od manipulacija koje se moraju označiti su povećane usne, suženi struk i pretjerani mišići, no zasad nije jasno odnosi li se to i na prilagođenu zasićenost i osvjetljenje na fotografijama.

KAKAV GAF Madonna 'posudila' staru fotku obožavateljice i fotošopirala se na njeno tijelo? 'Wow, bizarno'

Ovaj potez rezultat je kontinuirane javne rasprave u Norveškoj oko "kroppspressa", što doslovno znači 'tjelesni pritisak'. U svom prijedlogu norveškom parlamentu, Ministarstvo za djecu i obitelj poziva se na studije koje su otkrile da su 'tjelesni pritisak' i aktualni standardi ljepote sveprisutni, te pridonosi niskom samopoštovanju kod mladih. ⁣



⁣Prema norveškim dnevnim novinama Verdens Gang, brojni su lokalni influenceri pozitivno prihvatili zakon, a jedan čak tvrdi da bi se trebao odnositi na sve retuširane fotografije. ⁣Ministarstvo je, međutim, priznalo da bi zahtjev mogao biti teško provesti jer je ponekad teško utvrditi je li fotografija retuširana. 

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Science of the Lambs 05.07.2021.

    A netko je kao do sada bio toliko naivan da to nije shvaćao?!?

Komentiraj...
Vidi sve komentare