U Norveškoj su usvojili nove propise koji od influencera i oglašivača zahtijevaju da naglase ako su im fotografije retuširane. To je veliki korak u borbi protiv nerealnih standarda ljepote.
Prema nedavno donesenim pravilima, za oglase u kojima je retuširan oblik tijela, veličina ili koža - čak i kroz filtar prije snimanja fotografije - potrebna je standardizirana naljepnica koju je osmislilo norveško Ministarstvo za djecu i obiteljska pitanja.
Neke od manipulacija koje se moraju označiti su povećane usne, suženi struk i pretjerani mišići, no zasad nije jasno odnosi li se to i na prilagođenu zasićenost i osvjetljenje na fotografijama.
Ovaj potez rezultat je kontinuirane javne rasprave u Norveškoj oko "kroppspressa", što doslovno znači 'tjelesni pritisak'. U svom prijedlogu norveškom parlamentu, Ministarstvo za djecu i obitelj poziva se na studije koje su otkrile da su 'tjelesni pritisak' i aktualni standardi ljepote sveprisutni, te pridonosi niskom samopoštovanju kod mladih.
Prema norveškim dnevnim novinama Verdens Gang, brojni su lokalni influenceri pozitivno prihvatili zakon, a jedan čak tvrdi da bi se trebao odnositi na sve retuširane fotografije. Ministarstvo je, međutim, priznalo da bi zahtjev mogao biti teško provesti jer je ponekad teško utvrditi je li fotografija retuširana.