Propisi se odnose na sve osobe koje preko objava na društvenim mrežama zarađuju novac ili bilokakvu dobit. Zakon je rezultat javne rasprave o lošem utjecaju ideala ljepote na samopouzdanje mladih
Zbog novog zakona norveški influenceri moraju naglasiti ako je njihova fotografija obrađena
U Norveškoj su usvojili nove propise koji od influencera i oglašivača zahtijevaju da naglase ako su im fotografije retuširane. To je veliki korak u borbi protiv nerealnih standarda ljepote.
⁣⁣
Prema nedavno donesenim pravilima, za oglase u kojima je retuširan oblik tijela, veličina ili koža - čak i kroz filtar prije snimanja fotografije - potrebna je standardizirana naljepnica koju je osmislilo norveško Ministarstvo za djecu i obiteljska pitanja. ⁣
⁣
Neke od manipulacija koje se moraju označiti su povećane usne, suženi struk i pretjerani mišići, no zasad nije jasno odnosi li se to i na prilagođenu zasićenost i osvjetljenje na fotografijama.
⁣
Ovaj potez rezultat je kontinuirane javne rasprave u Norveškoj oko "kroppspressa", što doslovno znači 'tjelesni pritisak'. U svom prijedlogu norveškom parlamentu, Ministarstvo za djecu i obitelj poziva se na studije koje su otkrile da su 'tjelesni pritisak' i aktualni standardi ljepote sveprisutni, te pridonosi niskom samopoštovanju kod mladih. ⁣
⁣
⁣Prema norveškim dnevnim novinama Verdens Gang, brojni su lokalni influenceri pozitivno prihvatili zakon, a jedan čak tvrdi da bi se trebao odnositi na sve retuširane fotografije. ⁣Ministarstvo je, međutim, priznalo da bi zahtjev mogao biti teško provesti jer je ponekad teško utvrditi je li fotografija retuširana.
⁣