Posjetitelji internetske stranice Banke sada kroz pet jednostavnih koraka i s par klikova mišem mogu ispuniti online obrazac, potvrditi podatke, te sami odabrati u kojoj poslovnici i u koje vrijeme će potpisati ugovor. Na taj način se značajno skratio jedan od najčešćih procesa u bankarskom poslovanju.
„Uvažavajući želje klijenata za korisnom, jasnom, jednostavnom i izravnom uslugom, praktičnim online rješenjem značajno smo ubrzali proceduru otvaranja tekućeg računa, te smo se koncentrirali na ono što je bitno – klijente, njihovo vrijeme i njihove svakodnevne potrebe“, izjavila je Iva Krhlanko-Cvetko, direktorica Upravljanja proizvodima i odnosima s klijentima Addiko Bank d.d.
Sama procedura popunjavanja zahtjeva za otvaranjem računa krajnje je jednostavna i sigurna u smislu zaštite podataka i autentičnosti zaprimljenih informacija. Nakon što je odabrao poslovnicu u kojoj želi potpisati ugovor i zaprimio verifikacijski kod putem SMS poruke, klijent na potpis ugovora u Banku treba ponijeti samo osobnu iskaznicu te u nekoliko minuta ima otvoren račun.