Kad je Renault 1996. predstavio prvi Mégane Scenic, takvi automobili uopće nisu postojali. Danas su pak u modi crossoveri, pa je uz “terenski” Scenic Xmod, Renault stvorio još jedno atraktivno vozilo - Captur. Riječ je o 4,12 metara dugom mješancu između Koleosa, od kojeg posuđuje robusnost i terenski nastup, Scenica, s kojim dijeli prostranost i praktičnost, te Clija, od kojeg nasljeđuje platformu, dizajn te mnoge mogućnosti personalizacije. Uz dvobojnu karoseriju te široku paletu ukrasnih dodataka, 27 litara raznih pretinaca u unutrašnjosti, 16 cm pomičnu stražnju klupu te presvlake sjedala koje je moguće skidati i prati, Captur zaista ima aduta za privlačenje kupaca.
A jedan od najvećih je njegova cijena. Počinje na 101.900 kuna za osnovni model s benzinskim motorom od 90 KS, a dizelaš iste snage stoji 116.900 kuna. U ponudi je još moderni 1,2-litreni turbobenzinac od 120 KS, a snažniji dizelaš stiže poslije.