To je to što me zanima!

Zagreb: Predvodnici digitalnog poslovanja primili su priznanja

Na konferenciji Digital Takeover u zagrebačkom Branimir centru dodijeljena su priznanja predvodnicima digitalnog poslovanja u Hrvatskoj
Vidi originalni članak

Na konferenciji Digital Takeover u zagrebačkom Branimir centru dodijeljena su priznanja predvodnicima digitalnog poslovanja u Hrvatskoj.

Priznanje za najveću investiciju u digitalnu tehnologiju osvaja Hrvatski telekom.

- Htio bih zahvaliti na priznanju i na skulpturi, ima skoro oblik slova T. Ono što so napravili prošle godinei planiamo sljedećij su invest u cijelokup dig društva. Od infrastrukture, 4G, širokopojasng pristupa, ali i u cijelo digitalno društvo. Napravili smo tako nedavno prvi virtualni muzej u Hrvatskoj. Pokazali smo i da internet nije samo za mlađu generaciju, već i zanimljiva stvar za one starije od 60 godina - rekao je Drilo Boris, član uprave HT.

Nagradu za najbolji društveno-odgovorni projekt osvaja Meshpoint.

- Nadam se da neće biti blizu nas sličnih katastrofa, ali treba biti spreman. Pokazalo se da je internet jako bitna stvar. U današnje doba mngoima je mobitel najvažnija stvar, kao što su meni u ratu bili stripovi koje sam zgrabio sa sobom - rekao je Valent Turković iz Meshpointa.

Nagradu za iskorak u korištenju novih medija u komunikaciji s potrošačima osvaja HEP.

- Drago mi je što smo u ovom društvu i što smo napravili i idemo dalje. HEP je među rijetkima nakon liberalizacije tržišta zadržala svoj udjel. Morat ćemo još više biti orijentirani prema kupcima i u tom smjeru ćemo nastaviti i dalje - kazao je Ivica Žigić, HEP.

Nagradu za postignuća u području razvoja "gaminga" kao izvoznog proizvoda osvaja Nanobit.

- Narasli smo na tvrtku sa više od sto radnika, radimo na tri nova velika projekta i nakon 55 milijuna downloada igara, lijepo je dobiti i ovakvo priznanje - rekla je Ana Spasojević iz Nanobita.

Nagradu za inovativan pristup u digitalnom oglašavanju osvaja Zagrebačka banka.

- Zahvalili bi se partnerima koji su nas pratili tijekom cijele prošle godine. Mi smo trend tradicionalnog oglašivača počeli preokretati još 2015. godine, prošle godine smo se još više okrenuli digitalu, a među tim projektima je  bio i blog za mlade - rekli su iz ZABA-e. 

Idi na 24sata

Komentari 2

  • Der Kommissar 15.03.2017.

    Toliko vam je dobar taj digital takeover da ste morali isključiti komentare na glavnom članku. I publika vam je isto dobra, ovi koji su na pozornici, sjedili su i u publici. Tko god da vam je radio marketinški koncept, dobro vas je oderao. Lol!

Komentiraj...
Vidi sve komentare