Facebook je objavio u petak kako više neće dozvoljavati da se oglasi pojavljuju na stranicama sa seksom i nasilnim sadržajem, kako bi udovoljili oglašivačima koji ne žele da ih se veže s takvim spornim sadržajem.
Ovaj potez uslijedio je mjesec dana nakon što je nekoliko oglašivača povuklo svoje oglase s Facebooka zbog vijesti o stranicama koje promiču nasilje nad ženama. Iz Facebooka su tada rekli da moraju poboljšati sustave za otkrivanje i uklanjanje takvog sadržaja. BBC piše kako su Marks and Spencer i BSkyB bili među oglašivačima koji su suspendirali svoje oglase. Skyjev oglas promovirao je vaučer za M&S, ali se oglas pojavio na stranici koja se zvala 'slatki i gay dečki'.
Inače, Facebooku oglasi donose 85 posto ukupnog prihoda, piše Reuters. Iz kompanije kažu da ove promjene neće imati značajnog utjecaja na poslovanje. Stranica koja, recimo, prodaje seksualne igračke na desnoj strani više neće imati reklame. Jednako pravilo vrijedit će i za stranice i grupe uz koje se veže nasilje.