Facebook je odlučio kupiti još jednu kompaniju koja bi trebala pomoći njihovom poslovanju. Ovog su puta odlučili preuzeti tvrtku LiveRail, oglašivačku kompaniju, koja razvija tehnologiju koja automatski sparuje video oglase s videom koji se prikazuje na mnogim web stranicama. LiveRail ima i bidding platformu za oglašivače koji žele ubaciti svoje reklame u online video sadržaj.
Kompanije nisu objavile vrijednost ugovora, no prema nekim izvještajima radi se o iznosu između 400 i 500 milijuna dolara. Naravno, Facebook i na ovom području gleda u budućnost, u kojoj bi online video oglašavanje trebalo značajno rasti. BBC navodi nedavnu studiju koja pokazuje da je samo u Velikoj Britaniji lani potrošeno više od milijarde funti na mobilno oglašavanje, što je rast od 93 posto u odnosu na 2012.
- Relevantniji oglasi bit će zanimljiviji ljudima koji gledaju online video sadržaje, ali i učinkovitiji kod oglašivača - navodi se u objavi iz Facebooka. LiveRail navodi inače kako mjesečno isporuče više od 7 milijardi video oglasa.