To je to što me zanima!

Facebook želi bolje oglase, za LiveRail platili stotine milijuna

Prema nekim izvještajima posao je vrijedan između 400 i 500 milijuna dolara. LiveRail bi trebao Facebooku pomoći u prikazu puno relevantnijih video oglasa
Vidi originalni članak

Facebook je odlučio kupiti još jednu kompaniju koja bi trebala pomoći njihovom poslovanju. Ovog su puta odlučili preuzeti tvrtku LiveRail, oglašivačku kompaniju, koja razvija tehnologiju koja automatski sparuje video oglase s videom koji se prikazuje na mnogim web stranicama. LiveRail ima i bidding platformu za oglašivače koji žele ubaciti svoje reklame u online video sadržaj.

Kompanije nisu objavile vrijednost ugovora, no prema nekim izvještajima radi se o iznosu između 400 i 500 milijuna dolara. Naravno, Facebook i na ovom području gleda u budućnost, u kojoj bi online video oglašavanje trebalo značajno rasti. BBC navodi nedavnu studiju koja pokazuje da je samo u Velikoj Britaniji lani potrošeno više od milijarde funti na mobilno oglašavanje, što je rast od 93 posto u odnosu na 2012. 

- Relevantniji oglasi bit će zanimljiviji ljudima koji gledaju online video sadržaje, ali i učinkovitiji kod oglašivača - navodi se u objavi iz Facebooka. LiveRail navodi inače kako mjesečno isporuče više od 7 milijardi video oglasa. 

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Mustafa Aga 05.07.2014.

    Dosadni su sa tim reklamama...

Komentiraj...
Vidi sve komentare