To je to što me zanima!

Fiesta pokazuje da je ponekad i osnovno više nego dovoljno

Isprobali smo novu generaciju jednog od najpopularnijih gradskih auta. Očekivano, najbolja strana su mu vozne osobine, a ovakvoj Fiesti ništa ne nedostaje
Vidi originalni članak

Ford se i dalje drži svoje filozofije da svaki njihov auto mora biti zabavan u vožnji. Tako je i s novom Fiestom. Naravno, 70 KS je premalo za uživanje, no nevjerojatno izravan upravljač, moćan ovjes i precizan mjenjač mnogo toga nadoknađuju.

Fiesta je prvak gradske klase u “disciplini” voznih svojstava i svakako je preporučljivo odabrati neku malo snažniju izvedbu. Prosječnom vozaču kojem kod gradskog auta brzina nije važna i ovaj će motor biti dovoljan.

Na testu je u gradu trošio samo 6,2 l/100 km, što je odličan rezultat za slabi benzinski motor zbog kojeg smo papučicu gasa stiskali osjetno žešće nego u drugih snažnijih auta. Iako se radi o osnovnome modelu, Fiesti ništa ne nedostaje, čak je i bolje opremljena od većine usporedivih konkurenata. Zbog toga cijenu od 89.990 kn treba smatrati dobrom vrijednosti. 

Dobro izgleda
Iako je ovo osnovni model, bez ikakve dodatne opreme, Ford Fiesta izgleda vrlo dobro, kako izvana  tako i iznutra.

Solidno opremljena
Nema mnoge stvari ne koje smo navikli kod skupih testnih auta, no sve potrebno je tu.

Tvornički podaci
masa: 1130 kg
dimenzije: 404x174x148 cm
obujam: 1084 ccm
snaga: 52 kW/70 KS  
0-100 km/h: 14,9 s
najveća brzina: 160 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km
cijena: 89.990 kn (testni model)   89.990 kn (osnovni model)
Testirana Ford Fiesta 1.1 Mood u opremi ima tempomat, sustav pomoći za održavanje u prometnom traku, 4,2” zaslon u boji, ručni klima-uređaj, 2 USB priključka, el. pomicanje stakala i retrovizora...

Idi na 24sata

Komentari 24

  • Schpricer 28.08.2018.

    Rijetko kad kažem da je stari model ljepši od novog, ali sad kažem!

  • nervozni poštar 14.08.2018.

    Atmosferac sa 3 cilindra i 70 konja? Baš prava prilika.

  • 30.07.2018.

    Auto od 70ks uzas a i potrosnja mi se cini velika obzirom na snagu

Komentiraj...
Vidi sve komentare