To je to što me zanima!

Fluence Sport Way je obiteljski auto koji se 'fura' na sportaša

Limuzina koja popunjava prazninu u ponudi Renaulta Meganea u svojoj je Sport Way izvedbi ušminkana poput pravog sportaša sa spojlerima i lažnim difuzorima
Vidi originalni članak

Dobar imidž znači barem pola obavljenog posla. Koliko god se pri kupovini novog vozila služili razumom,  i one najčvršće i najtrezvenije kupce mogu prevladati emocije. To se pravilo pokazalo točnim bezbroj puta, i svejedno je radilo se tu o blještavom supersportskom modelu s krdom konja pod haubom ili nepretencioznoj obiteljskoj limuzini. Pogledajte samo Fluence: solidan francuski komad automobila s turskom putovnicom jedan je od onih automobila za kojim će se čovjek teško okrenuti na cesti. Osim ako je, primjerice, opremljen Sport Way paketom: u tom slučaju on postaje primijećen i među realno znatno zanimljivijim primjercima. 

Aluminijski naplatci, novi branici te diskretni spojleri, kao i imitacija difuzora iz kojega viri kromirani završetak ispušne cijevi slabije bi upućene mogla nagnati na pomisao da se tu radi o posebno motoriziranom modelu. Dodamo li tome i privlačnu unutrašnjost s kožom i alu umetcima te doplate u obliku ksenona, metalik boje, grijanih sjedala, navigacije s velikim zaslonom u boji te CD radija s USB i Bluetooth podrškom, Fluence Sport Way postaje izuzetno zanimljivo vozilo. Uz to, 530 litara obujma prtljažnik čini jednim od najvećih u segmentu, a s mnogo mjesta sprijeda i tek nešto manje (za glavu) straga, svaki bi obiteljski vozač trebao biti i više nego zadovoljan. 

Ovjes pritom čini presudnu razliku: mekan je i udoban, i da dCi ponekad nije bučan, na komfor ne bi bilo zamjerke. Ipak, najvažniji adut Sport Waya ujedno je i njegov najveći minus, jer on - zajedno sa svim pobrojanim dodacima - cijenu podiže na 150.580 kuna, a osnovna počinje na 99.000. Zato je najbolje potražiti zlatnu sredinu i otpisati neke opcije.

Dizelski 1.5 motor dobar izbor

Nemate li sportskih ambicija, 1.5 dCi u verziji sa 105 KS u Fluenceu izvrsno obavlja svoj posao. Uz 6-stupanjski mjenjač vrlo je elastičan, a izraženiju žeđ pokazuje tek ako jako pretjerate.

Jeftinija zamjena za Megane

Fluence se sklapa u Turskoj i Renaultu je fino poslužio za popunjavanje praznine u ponudi Meganea, koji se u aktualnoj generaciji ne proizvodi kao limuzina. Popularan u istočnim zemljama. 

Renault Fluence 1.5 dCi Sportway

masa: 1314 kg
dimenzije: 462x181x148cm
obujam:  1461 ccm
snaga:  81 kW/110 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11,0 s
najveća brzina: 185 km/h
potrošnja:  4,6 l /100 km
cijena: 150.580 kuna (testni model), 138.500 kuna (bez doplata)
konkurencija: Chevrolet Cruze, Mazda 3, Volkswagen Jetta

PLUS: atraktivan vanjski i unutarnji izgled, bogata opremljenost paketa Sport Way, udobnost vožnje, elastičan motor i dobar mjenjač, prostrana kabina i prtljažnik
MINUS: ponekad bučan motor, veća potrošnja pri dinamičnoj vožnji, dodaci osjetno podižu cijenu

Idi na 24sata

Komentari 21

  • MAX 2010 05.01.2012.

    DANAS su svi atti slični po:garanciji, tehnologiji,dizajnu, ALI razlikuju ih cijene dijelova, skupoća održavanja i dostupnost dijelova a u tome je Renault tropa, tj skuplje je održavati osobni R nego kamion-autobus, Nikad više!

  • gost28 05.01.2012.

    Auto na prvi pogled mi izgleda kao jeftin japanac ili kinez, da pače vuče mi na Daciu. Ipak je moj ukus bjesniji auto kad već prođeš gradom da se ljudi okrenu. Ovaj je Fluence zapeo u dizajnu kraj ostalih Renaulta, jako slići ostalima, bolji da su napravili sada nešto posebnije, iako inaće baš ne razlikujem Renaulte. O tome što prićaju obiteljski auto, ali ujedno i sportski auto. Kod takvog odabira više bi bio kod Seat Leona fr, Audi Q7, Q5, Touareg, novi Passat, Jetta, Audi A8 2011, A6, A4 (novi modeli) i slićno da ne nabrajam. Netko se ne slaže samnom? Komentiraj. ;)

  • drug Tito_1 05.01.2012.

    prekrasan autić, a Renault je inače ugodan i fin auto za gospodu

Komentiraj...
Vidi sve komentare