Limuzina koja popunjava prazninu u ponudi Renaulta Meganea u svojoj je Sport Way izvedbi ušminkana poput pravog sportaša sa spojlerima i lažnim difuzorima
Fluence Sport Way je obiteljski auto koji se 'fura' na sportaša
Dobar imidž znači barem pola obavljenog posla. Koliko god se pri kupovini novog vozila služili razumom, i one najčvršće i najtrezvenije kupce mogu prevladati emocije. To se pravilo pokazalo točnim bezbroj puta, i svejedno je radilo se tu o blještavom supersportskom modelu s krdom konja pod haubom ili nepretencioznoj obiteljskoj limuzini. Pogledajte samo Fluence: solidan francuski komad automobila s turskom putovnicom jedan je od onih automobila za kojim će se čovjek teško okrenuti na cesti. Osim ako je, primjerice, opremljen Sport Way paketom: u tom slučaju on postaje primijećen i među realno znatno zanimljivijim primjercima.
Aluminijski naplatci, novi branici te diskretni spojleri, kao i imitacija difuzora iz kojega viri kromirani završetak ispušne cijevi slabije bi upućene mogla nagnati na pomisao da se tu radi o posebno motoriziranom modelu. Dodamo li tome i privlačnu unutrašnjost s kožom i alu umetcima te doplate u obliku ksenona, metalik boje, grijanih sjedala, navigacije s velikim zaslonom u boji te CD radija s USB i Bluetooth podrškom, Fluence Sport Way postaje izuzetno zanimljivo vozilo. Uz to, 530 litara obujma prtljažnik čini jednim od najvećih u segmentu, a s mnogo mjesta sprijeda i tek nešto manje (za glavu) straga, svaki bi obiteljski vozač trebao biti i više nego zadovoljan.
Ovjes pritom čini presudnu razliku: mekan je i udoban, i da dCi ponekad nije bučan, na komfor ne bi bilo zamjerke. Ipak, najvažniji adut Sport Waya ujedno je i njegov najveći minus, jer on - zajedno sa svim pobrojanim dodacima - cijenu podiže na 150.580 kuna, a osnovna počinje na 99.000. Zato je najbolje potražiti zlatnu sredinu i otpisati neke opcije.
Dizelski 1.5 motor dobar izbor
Nemate li sportskih ambicija, 1.5 dCi u verziji sa 105 KS u Fluenceu izvrsno obavlja svoj posao. Uz 6-stupanjski mjenjač vrlo je elastičan, a izraženiju žeđ pokazuje tek ako jako pretjerate.
Jeftinija zamjena za Megane
Fluence se sklapa u Turskoj i Renaultu je fino poslužio za popunjavanje praznine u ponudi Meganea, koji se u aktualnoj generaciji ne proizvodi kao limuzina. Popularan u istočnim zemljama.
Renault Fluence 1.5 dCi Sportway
masa: 1314 kg
dimenzije: 462x181x148cm
obujam: 1461 ccm
snaga: 81 kW/110 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,0 s
najveća brzina: 185 km/h
potrošnja: 4,6 l /100 km
cijena: 150.580 kuna (testni model), 138.500 kuna (bez doplata)
konkurencija: Chevrolet Cruze, Mazda 3, Volkswagen Jetta
PLUS: atraktivan vanjski i unutarnji izgled, bogata opremljenost paketa Sport Way, udobnost vožnje, elastičan motor i dobar mjenjač, prostrana kabina i prtljažnik
MINUS: ponekad bučan motor, veća potrošnja pri dinamičnoj vožnji, dodaci osjetno podižu cijenu