To je to što me zanima!

Focus na testu: Nudi vrhunski odnos uloženog i dobivenog

Ford Focus je prije nekoliko mjeseci osvojio titulu automobila 2019. godine. Da je ona itekako opravdana dokazao je i na testu u bogatoj benzinskoj verziji
Vidi originalni članak

Ford Focus je vrlo atraktivan, poprilično povoljan, tehnološki napredan, no ono što najviše impresionira kod ovog auta su vozne osobine. 

Iz generacije u generaciju Focus je bio mjerilo u klasi u pogledu “držanja” ceste, osjećaja na upravljaču, preciznosti mjenjača, a to se nije promijenilo ni kod posljednjeg modela. Iako mnogi proizvođači zanemaruju užitak u vožnji, kod Forda je on i dalje najvažniji te će zbog toga ovaj auto cijeniti pravi zaljubljenici u vožnju, oni kojima sjedanje u auto nije samo “nužno zlo za prevaliti put od A do B”. Ford Focus užitkom veseli, tako je već od osnovnog modela, no ne razočarava kad su u pitanju druge karakteristike. Pogotovo kad je u pitanju bogato opremljeni model s Lounge B&O razinom opreme.

Iako je ovjes vrlo sportski ugođen, kad se poželite opustiti i samo lagano krstariti, Focus vas nagrađuje udobnom vožnjom. Pohvale zaslužuje i vrhunska zvučna izolacija. Motor u testnom primjerku doima se kao idealan izbor ako želite benzinca. Njegovih 125 KS su dovoljni za Focus, a cijena nije ni približno tako visoka kao kad odaberete benzinski motor sa 150 KS. Dakle, ovaj jednolitreni motor je svojevrstan best buy.

Performanse su vrlo dobre, a potrošnja je na testu u prosjeku iznosila 6,2 l/100 kilometara uz umjerenu vožnju i ne više od 8 l/100 km uz nešto agresivniju vožnju. U ponudi prostora na razini prosjeka klase Focus nije rekorder, ali nije ni skučen. Straga ima dovoljno mjesta za odrasle osobe visoke do 185 centimetara, a u prtljažnik, primjerice, stane 375 litara. 

Sve u svemu, novi Ford Focus je odličan auto koji istodobno nudi i vrhunski odnos uloženog i dobivenog. Danas je to rijetka kombinacija. 

Atraktivan iz svakog ugla

Ford nije eksperimentirao s dizajnom, Focus je prepoznatljiv i nije nimalo ekstravagantan. No zato je vrlo elegantan, skladan i sportski agresivan iz kojega ga god ugla pogledate. Izgled koji, bez sumnje, pristaje karakteru automobila i dizajn koji neće brzo zastarjeti. 

Sve osim infotainmenta za čistu peticu

Materijali su vrlo kvalitetni, dizajn vrlo dobar, niti previše dosadan niti bespotrebno previše razigran. Instrumenti su vrlo pregledni i potpuni, jedino nam se dizajn sučelja infotainmenta i oblik samog zaslona nisu svidjeli. Nekako se ne uklapa u čitavu unutrašnjost. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1322 kg
dimenzije: 438x183x145 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 92 kW/125 KS  
0-100 km/h: 10,0 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 4,8 l/100 km
cijena: 166.990 kn (testni model)   126.990 kn (osnovni model)

Testirani Ford Focus Lounge B&O 1.0 Ecoboost u opremi ima 16” alunaplatke, prednje i stražnje parkirne senzore, 8” dodirni zaslon, 10 B&O zvučnika, grijani upravljač, grijana prednja sjedala...

Idi na 24sata

Komentari 27

  • Schpricer 23.04.2019.

    7.000 kn je skuplji osnovni model ovog Focusa od Kone koja je i u osnovnom modelu puno bogatija opremom od njega, tako da mi se ne čini uopće povoljnim....

  • cestiti 21.04.2019.

    Toti je tak kada na forumima samozvani strucnjaci kometiraju nove aute...kao prvo ecobost je br.1 u svojoj klasi od kada je na trzistu i niko ga nije skinio sa trona...zatim Fordov multi link u samom vrhu...sto jamci vise nego dobra vozna svijstva...a da nekazem jedan jedini u auto industriji koj ima predimezijoniran ovijes sto znaci dugovjecnos a bogami vrlo lako se nosi sa puno vise konja...kvliteta je na visoj razini a sigurnost 5...odgovorno tvrdim da za te novce necete se vozit niti u jednom autu kao u Fordu...a to vazi pagotovo za polovne...ulozeno dobiveno pun pogodak...nije moja marka ali to tako kada imate puno iskustva sa autima...

  • Andelko76 21.04.2019.

    odličan

Komentiraj...
Vidi sve komentare