To je to što me zanima!

Globalizacija: Od Dacije do Mercedesa, svi voze isti motor

Renaultov sjajni 1.5-litreni turbodizelski motor ugrađuje se u više od 40 različtih modela, a rabi ga pet različitih brendova - od Mahindre i Dacije do Mercedesa
Vidi originalni članak

Uloži puno, napravi kvalitetno, a onda to iskoristi koliko god možeš. To je deviza po kojoj je Renault krenuo u projekt poznatog 1.5-litrenog dCi motora, koji u različtim izvedbama snage danas pokreće svaki manji i srednji model iz portfelja francuskog proizvođača, njegovog povoljnog brenda Dacije, ali i japanskog partnera Nissana. 

Dakle, od Renault Twinga, Clija, Captura, Méganea, Fluencea i Scenica preko Dacije Sandero, Lodgy i Dustera, do Nissan Micre, Notea, Jukea i Qashqaija kod nas te mnogih modela samo za japansko tržište. Ali ne samo to - Renault je svoj motor prodao i Suzukiju, koji ga ugrađuje u Jimny, Mahindri za njezin Verito, a novim dogovorom Renaulta i Mercedesa pokreće i novu A-klasu.

Isprobali smo ga u većini navedenih modela i iznenađujuće je da svugdje funkcionira odlično osiguravajući miran, tih i uglađen rad, konstantnu vučnu silu te uvijek vrlo povoljnu potrošnju goriva. 

Moderna tehnika i pet verzija snage 

Četverocilindrični 1.5-litreni dizelaš razvijen je 2001. godine, nosi internu oznaku K9K, a razvija od 65 do 110 KS. Opremljen je Borg-Warnerovim turbopunjačem te common-rail izravnim ubrizgavanjem Delphija, Boscha ili Continentala, ovisno o snazi. 

Idi na 24sata

Komentari 115

  • mindless_automata 10.06.2013.

    Pa i u F1 ima puno Renault-a. I pobjedjuju! Mercedese!!!! :)

  • tulio 08.06.2013.

    hrvatina59 o cemu ti to pricas???vozio si A klasu 5 god sa dci motorom koji se tek sad poceo ugradivati u A klasu.Mozda si ga vozio sa njemackim smecem od motora pa sad pljujes po renou.

  • svanuće 07.06.2013.

    Muze nas gdje god ko stigne.

Komentiraj...
Vidi sve komentare