Obavijesti

Tech

Komentari 115

Globalizacija: Od Dacije do Mercedesa, svi voze isti motor

Globalizacija: Od Dacije do Mercedesa, svi voze isti motor
5

Renaultov sjajni 1.5-litreni turbodizelski motor ugrađuje se u više od 40 različtih modela, a rabi ga pet različitih brendova - od Mahindre i Dacije do Mercedesa

VIDEO

Uloži puno, napravi kvalitetno, a onda to iskoristi koliko god možeš. To je deviza po kojoj je Renault krenuo u projekt poznatog 1.5-litrenog dCi motora, koji u različtim izvedbama snage danas pokreće svaki manji i srednji model iz portfelja francuskog proizvođača, njegovog povoljnog brenda Dacije, ali i japanskog partnera Nissana. 

Dakle, od Renault Twinga, Clija, Captura, Méganea, Fluencea i Scenica preko Dacije Sandero, Lodgy i Dustera, do Nissan Micre, Notea, Jukea i Qashqaija kod nas te mnogih modela samo za japansko tržište. Ali ne samo to - Renault je svoj motor prodao i Suzukiju, koji ga ugrađuje u Jimny, Mahindri za njezin Verito, a novim dogovorom Renaulta i Mercedesa pokreće i novu A-klasu.

Isprobali smo ga u većini navedenih modela i iznenađujuće je da svugdje funkcionira odlično osiguravajući miran, tih i uglađen rad, konstantnu vučnu silu te uvijek vrlo povoljnu potrošnju goriva. 

Moderna tehnika i pet verzija snage 

Četverocilindrični 1.5-litreni dizelaš razvijen je 2001. godine, nosi internu oznaku K9K, a razvija od 65 do 110 KS. Opremljen je Borg-Warnerovim turbopunjačem te common-rail izravnim ubrizgavanjem Delphija, Boscha ili Continentala, ovisno o snazi. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 115
VIDEO

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste
VELIKI SUV NA STRUJU

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste

EQE SUV je odličan automobil, i u njegovoj vožnji smo izuzetno uživali. No ipak, teško se oteti dojmu da bismo se unatoč svoj snazi, udobnosti i tišini još bolje osjećali u običnom GLE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'
PROPUTOVAO 194 DRŽAVE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'

eSIM je digitalna SIM kartica koja omogućava aktivaciju podatkovnog plana operatera bez upotrebe fizičke SIM kartice. - U fokusu nam je kvaliteta povezanosti, 5G mreža gdje god je to moguće - rekao nam je Iličić.
Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta