To je to što me zanima!

Mitsubishijev Space Star na granici klasa štedljiv je auto

Space Star je malo duži od tipičnih modela A segmenta i malo manje prostran od automobila B segmenta. Ples na granici klasa ima velikih prednosti ali i par mana
Vidi originalni članak

Mitsubishi je do prije desetak godina u ponudi imao automobil istog naziva, no radilo se o kompaktnom jednovolumenu. Novi Space Star je nešto sasvim drugačije, svojevrsni nasljednik Colta koji se dimenzijama i ponudom prostora smješta negdje između malih gradskih automobila (C1, Up!) i klasičnih gradskih modela iz B segmenta (Clio, 208).  S dužinom od 371 cm Space Star je iznimno kompaktan, praktičan za parkiranje i manevriranje, no ponudom prostora je ipak ispod klasičnih gradskih automobila. Doduše, osjetno je prostraniji od tipičnih modela A segmenta, posebice na stražnjoj klupi gdje nudi tri mjesta za sjedenje, no prtljažnikom od 235 litara ne može se mjeriti s Cliom i društvom. Ipak, na testu je Space Star bez problema podnio duži put s četiri odrasle osobe i njihovom kompletnom prtljagom za trodnevno planinarenje. Dakle, itekako je iskoristiv i na dužim relacijama izvan grada. 

Pogon Space Stara zahtijeva navikavanje. Zbog dugih prijenosa (u drugoj  juri više od 100, u trećoj i 150 km/h), u gradu je ponekad potrebno tijekom vožnje prebaciti i u prvu brzinu te prilikom kretanja dati više gasa. Motor je tipično brundav za trocilindraše, no mirnog i uglađenog rada. Iako ima samo 71 KS, snage ne nedostaje ni na otvorenoj cesti niti na autocesti, a testna kombinirana potrošnja od  5,2 l/100 km oduševljava. I udobnost ovjesa je na pohvalnoj razini.

Space Star je vrlo dobar automobil kojem je ples na granici klasa s jedne strane prednost, no s druge mana. Cijena od 81.900 kn bi mogla biti niža, a valja napomenuti da u nju nisu uračunati ukrasni elementi poput alu naplataka i kromiranih letvica koji su naknadno ugrađeni na testni auto.

Unutra je tipični Mitsubishi

Unutrašnjost nije previše maštovito dizajnirana, no ergonomija je vrlo dobra. Trn u oku je središnja konzola sa zastarjelim komandama klima uređaja. Pohvalu zaslužuje dobra preglednost iz kabine u svim smjerovima.

Solidna oprema je već u seriji

U  razini opreme Inform Space Star dolazi s ESP-om, klima uređajem, kompletnim električnim paketom, putnim računalom i audio uređajem. Mnogi konkurenti su u osnovnoj izvedbi siromašniji.  

Mitsubishi Space Star 1.0 Inform

TVORNIČKI PODACI

  • masa: 845 kg
  • dimenzije: 371x167x149cm
  • obujam:  999 ccm
  • snaga:  52 kW/71 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  13,6 s
  • najveća brzina: 172 km/h
  • potrošnja:  4,0 l /100 km

CIJENA: 81.900 kn (testni model)   78.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Peugeot 208, Nissan Micra, Fiat Panda, Toyota Yaris

PLUS: štedljiv i kultiviran motor, vrlo dobra terenska svojstva, velika udaljenost od tla, potrošnja goriva, povoljna cijena
MINUS: jeftina plastika i loša završna obrada u interijeru, ergonomija, količina buke u unutrašnjosti, komfor straga

Štedljivi mali Mitsubishi Space Star stigao na hrvatsko tržište

Idi na 24sata

Komentari 10

  • KokoT 04.08.2013.

    Opet su japanci puno toga zahebali.Nije im prvi puta,da je bar zadnji...Ovo sa komandom mi još i ide u glavu,to je stara bolest.Što se pak getribe tiće,dosad su bar tu bili doma.Sad ni to ne valja,nevjerovatno.Cijena je bolesna,nemam riječi,pa kome će to prodat za te novce.Skratit ću:LUDI JAPANCI.

  • kmarus 04.08.2013.

    O.k. za 80 000 kn.,,,,,,a nije O.k. za 80 000 kn....

  • globalsolutions 04.08.2013.

    ni v rit ni mimo!

Komentiraj...
Vidi sve komentare