To je to što me zanima!

Najmanji Audijev SUV nakon redizajna još je atraktivniji

Isprobali smo atraktivni Audi Q2 s benzinskim motorom i automatskim mjenjačem. Redizajn je najviše zahvatio vanjski izgled, druge velike promjene nisu bile ni potrebne. Q2 je bio i ostao odličan auto
Vidi originalni članak

Kako to obično biva u svijetu automobila i Audi Q2 je nakon nešto više od tri godine na tržištu prošao kroz redizajn. Promjene su diskretne ali dobro vidljive. Prednji dio s novim odbojnikom, svjetlima i drugim promijenjenim detaljima izgleda osjetno pomlađeno i agresivnije. I stražnji je dio dobio novi odbojnik koji mu daje robusniji, malo više "terenski izgled".  Unutrašnjost je ostala praktično ista kao i prije redizajna. Razlika je samo u najsitnijim detaljima. 

Iako je ovo najmanji i najmanje prestižni Audijev SUV oduševljava kvaliteta materijala i izrade. Čim uđete u automobil shvatite što bi "premium klasa" trebala značiti. Vrlo dobra je i ponuda prostora, a posebno nam se dopao komfor sjedala i pozicija sjedenja. Obujam prtljažnika od 405 litara na razini je prosjeka klase malih SUV-ova. 

Za pogon testnog auto odabran je odličan benzinski motor obujma 1,5 litara sa 150 KS. Već smo ga ranije isprobali u mnogim modelima Volkswagen grupacije i pokazao se odličnim. Tako je i u novom Q2. Benzinski motor je vrlo uglađen i ravnomjeran u radu. Tih i gotovo potpuno bez vibracija. Vrlo je potentan tako da su performanse i bolje nego možete očekivati od 150 KS na papiru. Ubrzanje do 100 km/h za 8,6 sekundi je na granici sa sportskim. 

Uz uglađen i potentan motor savršeno se uklapa i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Radi brzo, bez trzaja i jako komforno. Potrošnja goriva još je jedna dobra strana ovog automobila. Na testu smo u kombiniranoj vožnji trošili 6,6 l/100 kilometara, u gradu nešto više od sedam što je vrlo dobro za SUV s benzinskim motorom. 

Najbolja strana ovog auta uz motor su vozne osobine. U vožnji ne primjećujete da je Q2 povišen. Naginjanja karoserije nema i zavoje auto savladava vrlo suvereno. Odličan je pri agresivnijoj vožnji poput pravog sportaša, no može biti i izuzetno komforan, iznad razine na koju smo navikli u ovoj klasi vozila. Iako to nije njegova osnovna namjera, odličan je na dužim putovanjima zbog komfornog ovjesa, uvjerljivih performansi i male razine buke u kabini. 

Q2 dimenzijama spada među male SUV-ove, no po većini drugih karakteristika jako je ispred konkurencije koja ne nosi predznak "premium". Stoga i ne čudi da cijenom odskače od tipičnog malog SUV-a. Već osnovni model košta blizu 200 tisuća kuna, a testirani s bogatom opremom je skuplji od 300 tisuća. Jasno, za kvalitetu je potrebno i platiti. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 
masa: 1305 kg
dimenzije: 421 x 179 x 154 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
0-100 km/h: 8,6 s
najveća brzina: 218 km/h
potrošnja: 5,3 l/100 km
cijena: 305.278 kn (testni model), 193.324 kn (osnovni benzinac)

 
Važnija oprema Audi Q2 35TFSI S tronic Advanced +

alunaplatci 18", digitalni instrumenti, hands free zaključavanje, dvozonska automatska klimu,  Matrix LED prednja svjetla, ambijentalno osvjetljenje, centralni zaslon 8,3"...

Idi na 24sata

Komentari 24

  • andi4 20.03.2021.

    Mozemo se mi tu ismijavati i cuditi koliko hocemo ali....takve tj. skuplja nova vozila kupuju uglavnom ljudi kojo imaju novaca, koji imaju dobre prihode....za nas ostale samo da damo jos koji negativan komentar vise.

  • ivan87nx 18.03.2021.

    Koji je smisao takvog auta?Niti može na offroad,premalen je za tročlanu obitelj,a kamoli za više i ružan je a bogami i preskup s obzirom koji mlinac ima ispod haube

  • Hrvatska <3 18.03.2021.

    postoji li ovdje osoba koja je ovo kupila da pitam jedno pitanje ?

Komentiraj...
Vidi sve komentare