Kia pro_cee’d s klasičnim Cee’dom dijeli motore, mjenjače, ostalu mehaniku i većinu unutrašnjosti, no zapravo je riječ o potpuno novom automobilu. Gotovo svi dijelovi karoserije su izmijenjeni, što uz 4 cm nižu karoseriju i širi trag kotača pro_cee’du daje vrlo agresivan izgled. Dojam ovisno o izvedbi ili dodatnoj opremi upotpunjuju naplatci promjera do 17 inča, kromirana maska te prednja dnevna i stražnja LED svjetla.
U unutrašnjosti posebno u oči upada atraktivna ploča s instrumentima, a kvaliteta izrade i materijala je prvoklasna. Ponudu motora čine dva benzinca, snage 100 i 135 KS, te tri dizela, s 90, 110 i 128 KS. Uz doplatu kod najsnažnijeg benzinskog motora tu je i novi automatski mjenjač s dvostrukom spojkom.
Snažnije dizelske modele moguće je kombinirati s klasičnim automatikom. Pro_cee’d u vožnji ne pokazuje izražene sportske ambicije, no zato je vrlo udoban i dobro zvučno izoliran. Iako globalno pro_cee’d čini samo 12% ukupne prodaje cee’da, kod nas je ovaj model osjetno popularniji te drži udio od čak 40 posto.
Stoga će mnoge razveseliti to što pro_cee’d u hrvatske autosalone dolazi za nekoliko tjedana, no cijene za sada nisu poznate. Pretpostavlja se da će biti na razini onih kod klasičnog cee’da, dakle otprilike 100.000 kuna za osnovni model.
Carens za sada ne dolazi k nama
Novi kompaktni monovolumen ima izvedbe s pet i sedam sjedala, a na popisu dodatne opreme nalaze se i luksuzni dodaci poput ventiliranih sjedala presvučenih kožom i grijanih stražnjih sjedala. Unutrašnjost je prostrana, a u prtljažnik stane 536 litara. Benzinski motori razvijaju 135 i 166, a dizelski 115 i 136 KS. Za sada nije poznato dolazi li ovaj model na naše tržište.