To je to što me zanima!

Nikad bolji i skuplji Seat Leon dizajnom se ugledao na Audi

Seat Leon je odličan automobil kojem se teško pronalaze zamjerke. Puno je jeftiniji od Glofa, no skuplji od većine konkurenata što bi na kraju moglo biti problem
Vidi originalni članak

Iako kruže priče kako Volkswagenu više uopće nije stalo do Seata, činjenica je kako je novi Leon izrađen u potpunoj suprotnosti s tom teorijom. Automobil je koncipiran kako bi se svidio što širem krugu kupaca, možda je malo izgubio na individualnosti, no zato je mnogo dobio na praktičnosti te mu sada mnogo bolje pristaje nadimak “španjolski Golf”. Linije više nisu toliko sportski agresivne, Leon se vanjskim izgledom pomalo ugledao na modele Audija, a tako je i u unutrašnjosti koja je mnogo ergonomičnija, kvalitetnija i preglednija. Leon ima dobru ponudu prostora u unutrašnjosti i u prtljažniku. 

Benzinski TSI motor obujma 1.2 litre je idealna mjera za ovaj automobil. Ima 105 KS, no u praksi se doima osjetno snažnijim te Leonu osigurava vrlo dobre performanse. Automobil do 100 km/h ubrzava za 10,2 sekunde a podjednako je uvjerljiv i u međuubrzanjima. Pohvale i za potrošnju koja je dodatno smanjena serijskim start/stop sustavom i mjenjačem sa šest brzina. Tijekom testa u gradu smo trošili 7,2 l/100 km, dok je u kombiniranom ciklusu potrošnja pala na 6,1 l/100 km, što su odlične vrijednosti za benzinski motor. Leon pohvale zaslužuje i za držanje zavoja, izravan upravljač i komunikativnost pri agresivnijoj vožnji, dok je udobnost na solidnoj razini.

Paket Style stoji gotovo 20 tisuća kuna više od osnovnog, no nudi zaista bogatu opremu. U seriji su tako automatska dvozonska klima, alu naplatci od 16”, pomoć pri kretanju na uzbrdici, audiouređaj sa zaslonom osjetljivim na dodir te još mnogo toga. Cijena od 143.868 kuna je bez sumnje visoka, no i tako skup Leon je još uvijek znatno jeftiniji od Golfa. 

Elektronski blokiran diferencijal

XDS sustav elektronske blokade diferencijala koji je debitirao na prošlom Golfu GTI, probio se u većinu novih modela VW Grupe. U Leonu je dio serije od opreme Style, a omogućava bolji prijenos snage.

Unutra je vrlo sličan Audiju

Dizajnom i ergonomskim rješenjima Leon se očito ugledao na Audi. Sve je osjetno preglednije i praktičnije nego kod prethodnika. Smeta činjenica da audiosustav nema USB utor, već onaj za SD karticu(!?).

Seat Leon 1.2 TSI Style

TVORNIČKI PODACI

  • masa: 1395 kg
  • dimenzije: 437x181x145cm
  • obujam:  1197 ccm
  • snaga: 77kW/105 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  10,2 s
  • najveća brzina: 191 km/h
  • potrošnja:  4,9 l /100 km

CIJENA: 149.738 kn (testni model)   143.868 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Volkswagen Golf, Opel Astra, Renault Mégane

PLUS: dobre vozne osobine, izravan upravljač, motor se doima snažnijim, miran i elastičan rad motora, štedljivost, kvaliteta materijala i izrade, bogata serijska oprema, ergonomična unutrašnjost
MINUS: visoka cijena, buka pri višim brzinama, komfor na lošim cestama

Seat Leon ima sva LED svjetla, jeftiniji je od Volkswagen Golfa

Idi na 24sata

Komentari 37

  • Sv Minus 09.07.2013.

    Nikad ruzniji i bezlocniji Seat! Eto vam pravi naslov a ne placeni clanak..

  • DraganKorov 09.07.2013.

    Dizajnom se ugledao na Audi!? WTF :) Prošla linija Leona je predobra čak sam i razmišljao kada ga vidim na cesti, kako jedva čekam da vidim kakav će tek biti idući, ali ovo...ovo je uz dužno poštovanje stvarno loše za puno novca...

  • morenocro 09.07.2013.

    Ne razumijem zašto je goljf puno skuplji,nije baš neka razlika u tim autima,bar meni sti hurac,a drugo,vidi se dosadan njemački dizajn!

Komentiraj...
Vidi sve komentare