To je to što me zanima!

Nissan X-Trail: Majstor luskuza za duga obiteljska putovanja

Poznati dizelski motor sa 130 KS oduševljava mirnim radom i tišinom, no prevladava dojam kako nije dovoljno jak za ovaj X-Trail koji je opremljen vrlo dobrim automatskim mjenjačem
Vidi originalni članak

Poznavateljima Nissana X-Trail je dobro poznato ime, no aktualna generacija nema previše veze s prethodnicima. Od SUV-a kojem su u prvom planu bile terenske sposobnosti X-Trail je evoluirao u svojevrsnu povećanu izvedbu Qashqaiaja. 

No tako nešto ima mnogo dobrih strana. Naime, aktualni X-Trail se mnogo bolje snalazi na asfaltu, a to je i ono što većina kupaca modernih SUV-ova stavlja ispred terenskih sposobnosti. Testirali smo najskuplju izvedbu s pogonom na prednje kotače, skuplji je jedino najbogatije opremljeni 4WD model. S paketom opreme Tekna dolazi obilje luksuza, primjerice električno pokretana sjedala presvučena kožom, golemi panoramski krov i mnogo naprednih sustava za pomoć u vožnji. Sve to stvara izuzetno luksuzni ambijent, a dodatno u unutrašnjosti oduševljava raskošna ponuda prostora. Straga ima mjesta i za dvometraše, u širinu je također iznimno prostrano, a u prtljažnik stane čak 550 litara.

Testirani X-Trail opremljen je i vrlo dobrim automatskim mjenjačem što ga uz vrhunsku zvučnu izolaciju i izuzetno komforan ovjes pretvara u automobil kojim je pravi užitak putovati na duže relacije. Dobro poznati dizelski motor sa 130 KS također oduševljava mirnim radom i tišinom, no prevladava dojam kako nije dovoljno jak za ovaj X-Trail. Naime, ubrzanje od 11,4 sekundi do 100 km/h dosta je skromno, a isto vrijedi i za međuubrzanja. Jednostavno, od ovako luksuznog automobila očekujemo ipak nešto više agilnosti. No to nije moguće jer X-Trail u ponudi nema snažniji motor. To je velik minus u odnosu na konkurenciju koja u ovoj klasi nudi top modela sa 180 i više konjskih snaga.

Potrošnja na testu je iznosila 7,3 l/100 km što je dosta iznad deklariranog, no još vrlo dobro za velik i težak automobil. S cijenom od 294.900 kuna testirani se X-Trail uklapa u prosjek klase. Mnogo novca, no za njega se dobiva i zaista mnogo prostora, luksuza i komfora. rasni obiteljski ili poslovni automobil.

TVORNIČKI PODACI:

masa: 1540 kg
dimenzije: 464x182x171cm
obujam:  1598 ccm
snaga:  96 kW/130 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11,4 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja:  5,1 l /100 km
cijena: 294.900 kn (testni model)   289.900 kn (bez doplata)

Oprema:

Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 2WD X-Tronic Tekna: panoramski stakleni krov, grijana sjedala obložena kožom, navigacija, zaslon 7”

Idi na 24sata

Komentari 18

  • iluminat 18.06.2016.

    Veoma loše performanse u odnosu na potrošnju. A nije pretežak.

  • Skårlia 06.06.2016.

    Osobno vozim Nissan Qashqai 1.6 dci Tekna 130 hp sasvim ok auto 5,6 mjesane voznje trosi sto zadovoljava moje kriterije . Imam poznanika koji vozaju Golfa 6 i ne izlaze is radione. Uvjek ih nesto handri a i 7 kazu da nije puno bolja.

  • vekizveki 06.06.2016.

    Htio bih vidjeti usporedni test x-traila i golfa 2, 1.6D

Komentiraj...
Vidi sve komentare