To je to što me zanima!

Niža cijena, više opreme: U C4 Picassu teško je poželjeti više

Citroënov jednovolumen ima sve što bi moglo trebati obiteljskim korisnicima. Novi 1.6 litreni HDi sa 112 KS i 6-stupanjskim mjenjačem pokazao se sjajnim u Citroënu
Vidi originalni članak

Euforiju koja prati nastupe hokejaša Medveščaka u EBEL ligi Citroën je mudro iskoristio za promociju svojih modela. Monovolumenski C4 u medvjeđem krznu podrazumijeva vrlo bogatu opremu pa je u Medveščaku teško poželjeti više.

Ako baš cjepidlačimo, ovom bismo  Citroënu mogli zamjeriti nedostatak pravog rezervnog kotača. Sve ostalo je sasvim ok, a cijena od 155.000 kuna pogotovo, uzmemo li u obzir omjer uloženoga i dobijenoga. 

Nakon toga je i manje minuse, poput nepreciznog mjenjača i tu i tamo tvrde plastike, lako oprostiti.

Vrlo dobar 1.6 dizelski motor

Novi 1.6-litreni HDi motor sa 112 KS pokazao se sjajnim u Picassu, posebno u kombinaciji sa 6-stupanjskim mjenjačem. Elastičan, štedljiv i uvjerljiv, možda je i ponajbolji izbor za taj model. Ionako vrlo udoban, mekano ugođen ovjes profitira i od relativno mesnatih 16-inčnih kotača. 

Citroën C4 Picasso HDi  Medveščak

masa: 1430 kg
dimenzije: 447x183x168cm
obujam:  1560 ccm
snaga:  82 kW/112 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,8 s
najveća brzina: 181 km/h
potrošnja:  5,2 l /100 km
cijena: 155.000 kn (testni model)     155.000 kn (bez doplata)

konkurencija: Renault Scenic, Volkswagen Touran, Chevrolet Orlando

PLUS: vizualni nastup izvana i u unutrašnjosti, uvjerljiv i efikasan motor, udobnost vožnje, vrlo bogata opremljenost, prostrana kabina i prtljažnik, udobnost vožnje
MINUS: djelomično neugledna siva plastika, neprecizna ručica mjenjača s dugačkim hodovima

Idi na 24sata

Komentari 4

  • MLADEN_5 12.04.2012.

    za cetveroclanu obitrlj , super i komotan.

  • MLADEN_5 26.03.2012.

    Lijep familijarni autic. Prostran kako za one koji su u njemu , tako i za prtljagu.Jedina mana , sto si sam ne mozes zamijeniti zarulje na farovima.

  • floyd_1 23.03.2012.

    Imam prijatelja koji je vlasnik prodajno-servisnog centra Citroena. Pouzdano znam da se previše kvare i dolaze sa dosta tvorničkih grešaka.

Komentiraj...
Vidi sve komentare