To je to što me zanima!

Nokijino istraživanje: 40 posto ljudi promijenilo bi operatera

Istraživanje pokazuje da je 60 posto ljudi imalo problema u služenju podatkovnim uslugama i aplikacijama te je to razlog zbog kojeg žele otići novom operateru
Vidi originalni članak

Nokia već 10 godina provodi istraživanje o lojalnosti korisnika uslugama njihovih mobilnih operatera, a ove godine je studija na 12.000 ljudi u 11 zemalja pokazala da je 40 posto ljudi spremno promijeniti operatera u sljedećih 12 mjeseci. 

Studija je pokazala i da što se više svijet okreće u smjeru mobilnih platformi, korisnici su napredniji i zahtjevniji. Udio naprednih korisnika (onih koji barem dva puta tjedno skidaju dokumente, obavljaju kupovine ili pretražuju online) ove godine iznosi 69 posto, a na zrelim tržištima on raste i do 75 posto. 

Istraživanje pokazuje da je 60 posto korisnika imalo problema u služenju podatkovnim uslugama i aplikacijama i zbog toga 40 posto njih planira u sljedećih godinu promijeniti operatera. 

Da bi ostali vjerni operaterima, korisnicima su najbitniji sljedeći preduvjeti:

41% smatra da je obaveza operatera da im osigura vrhunsku kvalitetu mreže čak i ako ih to bude stajalo nešto više

75% korisnika drži da je pitanje sigurnosti također u nadležnosti operatera (u slučaju sigurnosnih problema 40 posto njih će potražiti alternativnog davatelja usluga)

Nokia Networks

Nokia Networks navodi u svom izvještaju i da su do ove godine implementirali skoro 148 LTE mreža, a među njima je i HT-ova. Procjene su kako će do 2018. godine broj korisnika mobilnog broadbanda u Hrvatskoj porasti za čak 32 posto. 

Idi na 24sata

Komentari 2

  • vkusrcu 06.10.2014.

    kada bi mobilni operateri zaista i pružali ono čime se oglašavaju i što zapravo nude postotak bi se značajno smanjio...ali su tome krivi i ljudi jer se ne informiraju dovoljno o tome što zapravo dobiju za svoj novac.

Komentiraj...
Vidi sve komentare